نمونه های اولیه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ نشان‌دهنده طراحی مشابه نسل قبل هستند

با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ، شایعات و اطلاعات زیادی درباره محصولات آینده این شرکت منتشر می‌شود. تصاویر نمونه های اولیه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ به‌بیرون درز کرده‌اند. این تصاویر، باعث ناامیدی ما از این دو گوشی تاشو آینده سامسونگ می‌شوند.

طراحی گلکسی زد فولد ۶ هیچ تغییر بزرگی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت

یک افشاگر اطلاعات با نام Sonny Dickson، تصاویر نمونه های اولیه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ را به‌اشتراک گذاشته است. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که Z Fold 6 سامسونگ دارای طراحی مشابه نسل قبل خواهد بود. در حالی که گزارش های قبلی حکایت از یک صفحه نمایش بیرونی کمی عریض‌تر داشتند، نسبت ابعاد هر دو نمایشگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. می‌توان چین و چروک را نیز بر روی نمایشگر تاشو Galaxy Z Fold 6 مشاهده کرد. به‌نظر نمی‌رسد که چین و چروک این گوشی آینده سامسونگ، بهبود قابل‌توجهی داشته باشد.

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6

نمونه اولیه Galaxy Z Fold 6

همان‌طور که در تصاویر فاش شده قابل‌مشاهده است، گلکسی زد فولد ۶ فرم جعبه‌ای تری با فریم تخت و گوشه های مربعی دارد. اما سایر جزئیات طراحی مانند دوربین های سه‌گانه و محل قرارگیری دکمه ها مشابه گلکسی زد فولد ۵ هستند.

پروتایپ Galaxy Z Fold 6

به طور مشابه، تصاویر Z Flip 6 نشان‌دهنده طراحی جعبه‌ای‌تر این گوشی هوشمند هستند، اما چین و چروک نمایشگر تاشو هنوز کاملاً قابل‌مشاهده است. یکی از تغییرات قابل‌توجه این دستگاه دوربین های دوگانه بیرون‌زده هستند. این موضوع حاکی از ارتقاء دوربین اصلی Galaxy Z Flip 6 خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این دو تلفن هوشمند تاشو آینده سامسونگ بدون هیچ شکافی، و ‌به‌طور کامل تا می‌شوند. البته نسل قبلی این دو دستگاه نیز به این موفقیت دست یافته بودند.

نمونه اولیه Galaxy Z Flip 6

نمونه اولیه گلکسی زد فلیپ ۶

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که تصاویر فاش شده نمونه اولیه یا ماکت Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 هستند. شاید بر روی این دو تلفن هوشمند تاشو در طول فرآیند طراحی، تغییرات گسترده‌ای اعمال شود. نسخه نهایی این دو گوشی ممکن است با آنچه در این تصاویر دیده می‌شود تفاوت های قابل توجهی داشته باشد. انتظار می‌رود که سامسونگ در آینده‌ای نزدیک تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ماه) را برای برگزاری رویداد Galaxy Unpacked خود تأیید کند.

گلکسی زد فولد ۶ اسلیم سامسونگ اوایل پاییز برای عرضه در بازار چین معرفی می‌شود

نظر شما درباره این دو گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟

نوشته نمونه های اولیه گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ نشان‌دهنده طراحی مشابه نسل قبل هستند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.