مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد

اخیرا شایعه‌ای منتشر شد که نشان می‌داد شرکت سامسونگ در سال آینده میلادی تنها مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا را ارتقاء خواهد داد؛ در حالی‌که این به‌روزرسانی برای دوربین‌های گلکسی S25 و گلکسی S25 پلاس اعمال نخواهد شد.

امروز جزئیات بیش‌تری درباره سیستم دوربین گلکسی S25 اولترا در شبکه اجتماعی X منتشر شده است. بر اساس این شایعه، گلکسی S25 اولترا دارای ورژن جدیدی از سنسور ISOCELL JN1 با فرمت اپتیکی 1/2.76 اینچی خواهد بود.

این حسگر در مقایسه با نمونه موجود در گلکسی S24 اولترا اندکی کوچک‌تر بوده و از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین تله‌فوتو با بزرگنمایی 3 برابری از سنسور ISOCELL جدید سامسونگ با اندازه 1/3 اینچی استفاده خواهد کرد. این سنسور در مقایسه با نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی S24 اولترا اندکی بزرگ‌تر است.

این دوربین همانند ماژول فوق‌عریض موجود در گلکسی S25 اولترا از رزولوشن 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. بعلاوه ظاهرا سامسونگ در حال آماده‌سازی الگوریتم‌های جدیدی است که احتمالا به ارتقاء کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها کمک خواهد کرد. با این‌حال منبع خبری مذکور به هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری در این رابطه اشاره نکرده است؛ چرا که برای هرگونه اظهارنظر در این زمینه هنوز خیلی زود است.

سنسور اصلی از اندازه‌ای مشابه با گلکسی S24 اولترا برخوردار خواهد بود. در واقع این دو سنسور می‌توانند کاملا مشابه با یکدیگر باشند. تا موعد معرفی سری گلکسی S25 سامسونگ هنوز زمان زیادی باقی مانده است. این گوشی‌ها احتمالا در ماه ژانویه 2025 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. بنابراین انتظار می‌رود که تا آن زمان جزئیات بیش‌تری درباره پرچمداران آینده سامسونگ منتشر شود.

نوشته مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S25 اولترا فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.