ویدئو آنباکسینگ و راه‌اندازی اولیه ردمی A3 شیائومی + راه اندازی اولیه

کمتر از ۴ ماه پیش بود که گوشی ارزان شیائومی Redmi A3 رسما معرفی شد. دستگاهی که با طراحی متفاوت سعی دارد در لباس بزرگان ظاهر شود. امشب با هم می‌خواهیم ویدئو آنباکسینگ و راه‌اندازی اولیه ردمی A3 شیائومی تماشا کنیم و تجربه راه اندازی اولیه آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

آنباکسینگ ردمی A3 شیائومی

ردمی A3 شیائومی در رنگ سبز

ردمی A3 شیائومی در رنگ سبز

از دور که به Redmi A3 شیائومی نگاه می‌کنید، ظاهری مشابه گوشی‌های متمرکز بر دوربین و تقریبا پرچمدار را دارد. جزیره دوربین دایره‌ای بسیار بزرگ آن که میزبان تنها ۱ دوربین مفید (در کنار یک دوربین نامشخص ۰.۸ مگاپیکسلی) است گویی مشابه طراحی گوشی‌های اولترا این برند خودنمایی می‌کند.

قاب پشتی از پلاستیک طرح‌دار است که حسی مشابه چرم را القا می‌کند. برای دستگاهی در این رده قیمتی به نظر من انتخاب خوبی است. فریم آن نیز پلاستیکی بوده اما تخت است و حس جالبی دارد.

جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و پشتیبانی از ۲ سیم کارت در کنار مموری کارت می‌تواند برای خریداران این رده قیمتی، اهمیت بالایی داشته باشد.

درون جعبه یک شارژر ۱۰ واتی با کابل USB A به USB C دیده می‌شود. هرچند شارژ خیلی سریعی نیست اما حضورش درون جعبه می‌تواند جالب باشد.

البته که خود جعبه کیفیت بالایی ندارد و کاملا از همان ابتدا حس اقتصادی بودن محصول به شما القا می‌شود. با این حال باید گفت که در این رده قیمتی، امری طبیعی است.

بیایید با هم به تماشای ویدئو آنباکسینگ ردمی A3 شیائومی از یوتوب ترنجی بنشینیم:

✅✅✅ برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

??????

??????

? همچنین در صورت عدم نمایش کادر بالا، با فیلترشکن روشن روی ✅ این لینک ✅ بزنید.

نظر شما درباره ردمی A3 شیائومی چیست؟

نوشته ویدئو آنباکسینگ و راه‌اندازی اولیه ردمی A3 شیائومی + راه اندازی اولیه اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.