گوشی HMD Skyline با اسنپدراگون 7s نسل ۲ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد

همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، HMD Global در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید به نام Skyline است. چند هفته پیش شاهد افشای رندر های این دستگاه بودیم که نشان‌دهنده طراحی الهام گرفته شده از نوکیا لومیا ۹۲۰ است. هم‌اکنون، گوشی HMD Skyline در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را تایید می‌کند.

گوشی HMD Skyline با طراحی مشابه نوکیا لومیا در راه است

بر اساس داده های منتشر شده از سوی بنچمارک گیک‌بنچ، HMD Skyline دارای تراشه ۸ هسته‌ای خواهد بود. چهار هسته با فرکانس ۱.۹۶ گیگاهرتز کار می‌کنند و چهار هسته دیگر از فرکانس ۲.۴۰ گیگاهرتز برخوردارند. براساس این مشخصات، انتظار می‌رود که HMD Skyline به تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ کوالکام مجهز شود. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم این دستگاه در میان داده های بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است.

داده های بنچمارک گیک‌بنچ

لیست Geekbench تأیید می‌کند که این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. این گوشی در تست تک هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۱,۰۲۷ شده و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۲,۸۵۷ را ثبت کرده است. متاسفانه بنچمارک مذکور، مشخصات دیگر HMD Skyline را نشان نمی‌دهد.

مشخصات احتمالی اچ ام دی Skyline

طبق گزارش های قبلی، گوشی هوشمند آینده HMD دارای یک صفحه نمایش OLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی خواهد بود. سه لنز دوربین در قاب این دستگاه دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دیگر از نوع فوق‌عریض خواهد بود. احتمالاً دوربین سوم از نوع ماکرو یا تشخیص عمق است. انتظار می‌رود که این دستگاه به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز شود.

گفته می‌شود که گوشی HMD Skyline دارای باتری پرظرفیت ۴,۹۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این دستگاه به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش و اسپیکرهای استریو مجهز شود. این تلفن هوشمند دارای استاندارد IP67 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. شایعات حاکی از آن است که نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی HMD Skyline با قیمت ۵۲۰ یورو به دست خریداران خواهد رسید. انتظار داریم که این دستگاه در ماه جولای (اوایل تیر تا اوایل مرداد) معرفی شود.

گوشی HMD Atlas با اسنپدراگون ۴ نسل ۲ و باتری 5,500mAh در راه است

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده HMD چیست؟

نوشته گوشی HMD Skyline با اسنپدراگون 7s نسل ۲ در بنچمارک Geekbench مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.