طراحی جلویی هواوی میت ۷۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد

در آگوست ۲۰۲۳ بود که گوشی های سری میت ۶۰ در کشور چین معرفی شدند. هم‌اکنون، شایعاتی درباره جانشین این تلفن های هوشمند شنیده می‌شود. طراحی جلویی میت ۷۰ پرو هواوی به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این سری از گوشی های پرچمدار در ماه آگوست یا سپتامبر سال جاری میلادی (اوایل مرداد تا اوایل مهر) معرفی شوند.

طراحی نمایشگر هواوی میت ۷۰ پرو مشابه نسل قبل خواهد بود

یک افشاگر اطلاعات به نام Setsuna Digital، پستی را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته که طراحی جلویی میت ۷۰ پرو هواوی را نشان می‌دهد. مانند نسل قبل، شاهد قرارگیری ۳ سوراخ در بالای نمایشگر این دستگاه هستیم. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که طراحی جلویی این دستگاه تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند. البته احتمالاً با بهینه‌سازی هایی، شاهد کاهش حاشیه های نمایشگر و افزایش «نسبت صفحه نمایش به بدنه» خواهیم بود.

طراحی صفحه نمایش Mate 70 Pro

انتظار می‌رود صفحه نمایش Mate 70 Pro تجربه بصری قوی‌تری را ارائه دهد و هواوی تنها سازنده ای است که از این «طراحی سه سوراخ» استفاده می‌کند. هواوی، ترفند نرم‌افزاری برای پنهان کردن این حفره ها راه‌اندازی کرده که باعث می‌شود فضای بین این سوراخ ها، سیاه به‌نظر برسد. مانند همان چیزی که در داینامیک آیلند اپل دیده‌ایم.

هواوی میت ۶۰ پرو دارای دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی فوق‌عریض، سنسور 3D ToF و سنسور های دیگری برای تصویربرداری سه بعدی از چهره کاربران است. این احتمال وجود دارد که Mate 70 Pro نیز به همان سنسور ها مجهز شود. انتظار می‌رود که گوشی های سری میت ۷۰ هواوی، همانند نسل قبل، دارای یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل در قاب پشتی خود باشند. اما عناصر طراحی جدیدی به این سری اضافه خواهد شد. گفته می‌شود که هواوی میت ۷۰ دارای یک صفحه نمایش تخت خواهد بود. اما میت ۷۰ پرو و مدل های گران‌قیمت‌تر، به نمایشگری با لبه های خمیده مجهز می‌شوند.

زمان رونمایی سری میت ۷۰ هواوی احتمالا اواخر مهر ۱۴۰۳ خواهد بود

نظر شما درباره گوشی های پرچمدار هواوی چیست؟

نوشته طراحی جلویی هواوی میت ۷۰ پرو پیش از رونمایی فاش شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.