طراحی پنل جلویی گوشی هواوی میت 70 پرو لو رفت

گوشی‌های پرچمدار سری میت 60 هواوی طی ماه آگوست 2023 و ضمن برگزاری رویداد Pioneer Program در کشور چین معرفی شدند. بر اساس برخی شایعات، هواوی در تدارک عرضه سری میت 70 است؛ اگرچه به تاریخ عرضه رسمی این گوشی‌ها اشاره نشده است.

سری میت 70 احتمالا طی ماه آگوست یا سپتامبر امسال عرضه خواهد شد. اکنون پست جدیدی که در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده است؛ طراحی پنل جلویی گوشی هواوی میت 70 پرو را نمایش می‌دهد. بر اساس طرحی که توسط یک افشاگر با شناسه Setsuna Digital به اشتراک گذاشته شده است؛ هواوی میت 70 پرو همانند مدل میت 60 پرو دارای سه حفره کروی‌شکل در قسمت جلویی خود خواهد بود. این حفره‌ها از موقعیت و طول قطر مشابهی برخوردار هستند.

این موضوع نشان می‌دهد که طراحی پنل جلویی گوشی تا حد زیادی بدون تغییر باقی خواهد ماند. همچنین به منظور دستیابی به نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه بالاتر احتمالا بهینه‌سازی‌هایی بر روی فریم اطراف نمایشگر اعمال خواهد شد. انتظار می‌رود که نمایشگر میت 70 پرو تجربه بصری قوی‌تری را ارائه نماید.

در حال حاضر هواوی تنها تولیدکننده‌ای است که از الگوی طراحی سه حفره‌ای استفاده می‌کند. هواوی به منظور مخفی‌سازی این حفره‌ها از نوعی عملکرد سیستمی متفکرانه بهره گرفته است. این موضوع موجب می‌شود تا فضای میان حفره‌ها مشکی‌رنگ به‌نظر برسد؛ الگویی که نمونه مشابه آن در جزیره هوشمند آیفون نیز مشاهده شده است.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که حفره‌های سه‌گانه در قسمت جلویی هواوی میت 60 پرو از یک دوربین سلفی فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی، حسگر 3D TOF و سنسورها و ماژول‌های لیزری جانبی برای سیستم نگاشت چهره سه‌بعدی میزبانی می‌کنند. هواوی میت 70 پرو نیز احتمالا از همین مجموعه سنسورها در پنل جلویی خود استفاده خواهد کرد.

در خصوص طراحی پشتی گوشی نیز گفته شده که میت 70 پرو احتمالا دارای ماژول لنز دایروی‌شکل خواهد بود؛ اما به منظور تشخیص‌پذیری هرچه بهتر و ایجاد ظاهری شبه تجاری در گوشی از المان‌های جدید طراحی استفاده خواهد شد. کمپانی چینی برای خانواده میت 70 از هر دو نمایشگر خمیده و تخت بهره‌برداری خواهد کرد. مدل استاندارد احتمالا از یک پنل تخت بهره گرفته و میت 70 پرو و مدل‌های پیشرفته‌تر با نمایشگرهای خمیده روانه بازار خواهند شد.

نوشته طراحی پنل جلویی گوشی هواوی میت 70 پرو لو رفت اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.