زمان معرفی گوشی گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ فاش شد

یک افشاگر مشهور با نام مستعار Ice Universe ادعا کرده که عضو جدید سری گلکسی زد فولد سامسونگ با نام تجاری گلکسی زد فولد 6 اسلیم تولید شده و در ماه اکتبر امسال عرضه خواهد شد. پیش از این شایعات مطرح شده از به‌کارگیری نام گلکسی زد فولد 6 اولترا برای این دستگاه حکایت داشتند.

بعلاوه اطلاعات اخیرا لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 6 اسلیم تحت عنوان Samsung W25 در بازار چین عرضه خواهد شد. گلکسی زد فولد 6 اسلیم نبایستی با مدل پیش‌تر شایعه شده گلکسی زد فولد 6 فن ادیشن اشتباه گرفته شود.

این گوشی مدل ارزان‌تر سری گلکسی زد فولد به‌شمار رفته و از ماهیتی متفاوت با مدل استاندارد گلکسی زد فولد 6 برخوردار خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی زد فولد 6 ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ در ماه آینده معرفی خواهد شد.

جزئیات گردآوری شده نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 6 اسلیم در مقایسه با مدل معمولی گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تری خواهد بود. همچنین نمایشگر این گوشی در مقایسه با پنل 7.6 اینچی موجود در 4 نسل پیشین سری گلکسی زد فولد، اندازه بزرگ‌تری خواهد داشت. این دستگاه از تراشه اگزینوس بهره گرفته و به‌دلیل حذف لایه دیجیتایزر روی نمایشگر اصلی از قلم S Pen پشتیبانی نخواهد کرد.

حذف لایه دیجیتایزر از روی نمایشگر اصلی یکی از اقدامات کلیدی برای کمک به کاهش ضخامت گوشی قلمداد می‌شود. این نخستین بار نیست که نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم در شایعات مختلف به گوش می‌خورد. گزارش مشابهی که در ماه مه منتشر شد؛ ادعا کرد که این گوشی تاشو باریک و سبک در کنار پرچمداران سری گلکسی S25 در اوایل سال میلادی آینده عرضه خواهد شد.

نوشته زمان معرفی گوشی گلکسی زد فولد 6 اسلیم سامسونگ فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.