طراحی گلکسی بادز ۳ سامسونگ بر روی جعبه آن مشاهده شد

تصاویر جعبه گلکسی بادز ۳، طراحی این ایربادز آینده سامسونگ را نشان می‌دهند. این محصول به‌عنوان جانشین گلکسی بادز ۲ وارد بازار خواهد شد و باید پیشرفت های قابل‌توجهی را به همراه داشته باشد. سامسونگ در حال آماده شدن برای رویداد بزرگ بعدی خود با نام «Galaxy Unpacked» است که طبق شایعات در ۲۰ تیر برگزار می‌شود. در این رویداد، شاهد رونمایی از Galaxy Buds 3 به‌همراه گوشی های تاشو و موارد دیگر خواهیم بود.

گلکسی بادز ۳ سامسونگ بیستم تیر ماه معرفی خواهد شد

تصویر جعبه گلکسی بادز ۳، طراحی کامل و ویژگی های کلیدی این ایربادز را نشان می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که این ایربادز آینده سامسونگ، بسیار زودتر از معرفی رسمی به فروشگاه‌ ها رسیده است. در قسمت جلویی جعبه شاهد طراحی محصول و کیس آن هستیم. به‌نظر می‌رسد که طراحی Galaxy Buds 3 نسبت به نسل قبل، متحول شده است. این ایربادز برخلاف گلکسی بادز ۲، دارای «طراحی با ساقه» است. طراحی این محصول با آیکون کوچکی که در اپلیکیشن Samsung Members مشاهده شده بود، مطابقت دارد.

تصویر جعبه Galaxy Buds 3

تصویر جعبه Galaxy Buds 3 نشان می‌دهد که این ایربادز دارای صدای تیون شده توسط AKG خواهد بود و همچنین می‌توان لوگو این برند را بر روی سَری های Buds 3 سامسونگ مشاهده کرد. کیس این محصول اکنون کمی پهن‌تر شده است. ما همچنین شاهد نشانگر های LED برای وضعیت شارژ و یک درگاه USB Type-C بر روی کیس هستیم.

مطابق با گزارش منبع، در قسمت پشتی جعبه می‌توان برخی از ویژگی های کلیدی گلکسی بادز ۳ سامسونگ را مشاهده کرد. تصویر فاش شده تایید می‌کند که این دستگاه تنها با یک بار شارژ می‌تواند عمر باتری ۶ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار دهد. البته مشخص نیست که این میزان شارژدهی با روشن بودن ANC محاسبه شده یا با خاموش بودن آن. با فرض اینکه Buds 3 از ANC پشتیبانی خواهد کرد زیرا Buds 2 با این ویژگی عرضه شد. برای مقایسه بهتر، گلکسی بادز ۲ با روشن بودن ANC عمر باتری ۵ ساعته دارد؛ و در صورت خاموش بودن ANC، شارژدهی آن به ۷.۵ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

تصویر جعبه گلکسی بادز ۳

سامسونگ Galaxy Buds 3 از قابلیت شارژ سریع برخوردار خواهد بود و می‌تواند با ۱۰ دقیقه شارژ، زمان پخش ۱ ساعته را در اختیار کاربران خود قرار دهد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در این بخش پسرفت کرده، زیرا که Galaxy Buds 2 تنها با ۵ دقیقه شارژ، حدود ۱ ساعت شارژدهی خواهد داشت. گلکسی بادز ۳ پرو در برابر نفوذ آب مقاوم بوده (برخوردار از گواهی IP57) و امکان کنترل موسیقی و تماس ها به وسیله آن، وجود خواهد داشت. در حال حاضر، سایر جزئیات سخت‌افزاری این محصول در دست نیست. این ایربادز آینده سامسونگ با شماره مدل SM-R530 موفق به دریافت گواهینامه BIS هند شده است. اما متاسفانه، گواهی مذکور هیچکدام از مشخصات سخت‌افزاری این محصول را نشان نمی‌دهد.

تصاویر لو رفته گلکسی بادز ۳ پرو طراحی ایرپاد شکل این محصول را نشان می دهد

نظر شما درباره طراحی گلکسی بادز ۳ سامسونگ چیست؟

نوشته طراحی گلکسی بادز ۳ سامسونگ بر روی جعبه آن مشاهده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.