تبلت جدید HMD با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 در راه است

بر اساس گزارش‌ها کمپانی HMD Global با الهام گرفتن از گوشی نوکیا لومیا 920 روی توسعه مدل جدیدی با نام HMD Skyline کار می‌کند. این شرکت امیدوار است تا در بازار رقابتی گوشی‌های هوشمند، نظر مشتریان نوستالژیک را به سوی خود جلب نماید. همچنین اطلاعات جدید نشان می‌دهند که HMD با الهام گرفتن از مولفه‌های زیبایی‌شناسی سری لومیا قصد دارد تا تبلت جدیدی با نام HMD Slate Tab 5G را روانه بازار کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده انتظار می‌رود که HMD Slate Tab 5G همانند گوشی‌های هوشمند سری لومیا مجهز به پنل پشتی با طراحی تخت و مدل‌های رنگی جذاب و چشم‌نواز باشد.

این دستگاه از یک نمایشگر بزرگ 10.6 اینچی IPS با رزولوشن 2000×1200 پیکسل و نرخ نوسازی 90 هرتزی بهره خواهد برد. از جنبه امکانات تصویربرداری نیز شاهد استقرار دوربین 8 مگاپیکسلی روی حاشیه اطراف نمایشگر هستیم. دوربین منفرد 13 مگاپیکسلی نیز روی پنل پشتی تبلت مستقر خواهد شد.

توان پردازشی این تبلت احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام تامین خواهد شد. این تراشه در سایر تبلت‌هایذ اخیرا عرضه شده مانند ردمی پد پرو و پوکو پد نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفته است. این تراشه در کنار حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 فعالیت خواهد کرد. بعلاوه درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز قابل دسترس خواهد بود.

بر اساس شنیده‌ها انرژی مورد نیاز این تبلت از طریق یک باتری 9250 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی تامین خواهد شد. جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، بلوتوث 5.2 و مودم 5G یکپارچه جهت پشتیبانی از اتصال سلولی سایر امکانات HMD Slate Tab 5G را تشکیل می‌دهند. همچنین این تبلت از ورودی قلم استایلوس و امکان اتصال به کاور صفحه‌کلید پشتیبانی خواهد کرد.

اگرچه جزئیات مربوط به زمان عرضه این تبلت جدید هنوز فاش نشده است؛ اما انتظار می‌رود که گوشی هوشمند HMD Skyline طی ماه جولای به‌طور رسمی معرفی شود. از طرفی HMD روی توسعه یک گوشی هوشمند دیگر با نام Ridge Pro نیز کار می‌کند. گفته شده که این گوشی با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 و نمایشگر 6.64 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار خواهد شد.

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این دستگاه کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. با این‌حال انتظار می‌رود که این گوشی طی ماه آینده و به‌‌عنوان یک مدل شبه میان‌رده عرضه شود.

نوشته تبلت جدید HMD با تراشه اسنپدراگون 7s نسل 2 در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.