ویدیوی هندزآن گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در فضای وب منتشر شد

تا موعد معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ در روز 10 جولای (20 تیر ماه) کمتر از یک ماه دیگر زمان باقی مانده است. اکنون ویدیوی هندزآن از دستگاهی که ظاهرا ماکت گلکسی زد فولد 6 محسوب می‌شود؛ در فضای آنلاین منتشر شده است.

این ویدیو، ویژگی‌های موجود در رندرهای متعدد پیش‌تر لو رفته از گوشی را مورد تائید قرار می‌دهد. ماکت گلکسی زد فولد 6 امکان مقایسه این گوشی با نسخه واقعی گلکسی زد فولد 5 را فراهم نموده و تفاوت‌های میان بدنه دو گوشی را به‌طور کامل آشکار می‌کند.

با همان نگاه نخست می‌توان دریافت که گلکسی زد فولد 6 دارای طراحی بلوکی‌تر همراه با زوایای تیز بوده و از این منظر به گلکسی S24 اولترا شباهت دارد. نمایشگر خارجی دارای طراحی عریض‌تر و حواشی جانبی بسیار باریک‌تری است. بعلاوه ضخامت حواشی اطراف نمایشگر اصلی گلکسی زد فولد 6 نیز کاهش خواهد یافت؛ اگرچه این تفاوت چندان برجسته نخواهد بود.

فریم جانبی دستگاه اکنون ظاهری کاملا تخت پیدا کرده و فاقد هرگونه انحنا است. با این‌حال طراحی لولا کاملا یکسان به‌نظر رسیده و هیچ‌گونه تغییری در این بخش مشاهده نمی‌شود. ماژول جزیره‌ای دوربین جدید دارای طراحی تمیزتری بوده و لنزهای دوربین نیز همسطح جزیره قرار دارند. این موضوع موجب زیبایی بیش‌تر ماژول دوربین می‌شود.

نهایتا ویدیوی منتشر شده از گلکسی زد فولد 6 نشان می‌دهد که این گوشی در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 1 میلی‌متر باریک‌تر است. گلکسی زد فولد 5 از ضخامت 13.5 میلی‌متری برخوردار بوده و این شاخص برای گلکسی زد فولد 6 به 12.5 میلی‌متر خواهد رسید. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این کاهش ضخامت، تجربه حمل گوشی در دست را به شکل چشمگیری تغییر خواهد داد یا خیر.

نوشته ویدیوی هندزآن گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 در فضای وب منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.