آنر Magic V Flip با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و نمایشگر کاور 4 اینچی رسماً معرفی شد

آنر درحال‌حاضر با سری Magic V خود یک برند معتبر در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو به‌شمار می‌رود و امروز نیز، با معرفی Magic V Flip وارد بازار گوشی‌های تاشو عمودی/صدفی شده است. این دستگاه یکی از چشمگیرترین گوشی‌های تاشو در سبک خود بوده که بزرگترین مزیت آن نسبت‌به رقبا، نمایشگر کاور 4 اینچی LTPO OLED است.

آنر Magic V Flip

نمایشگر کاور 4 اینچی این گوشی تاشو دارای وضوح 1092×1200 پیکسل (405ppi)، رفرش‌ریت 120 هرتز، حداکثر روشنایی تا 1600 نیت و کاهش نور PWM با فرکانس بالا 2160 هرتز است. همچنین با تقسیم محتوا به حالت 16:9، می‌توان از تمام مساحت نمایشگر استفاده هوشمندانه‌ای کرد و این پنل از تقسیم افقی برای تماشای فیلم‌ها با پنل کنترلی در نیمه پایینی صفحه‌نمایش پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر آنر Magic V Flip

نمایشگر آنر Magic V Flip

شما همچنین گزینه‌های متعددی از نمایشگر همیشه روشن (AoD) و توانایی اجرای برنامه‌های تمام صفحه مستقیماً روی نمایشگر کاور را در این گوشی دریافت می‌کنید. آنر همچنین برخی از ویژگی‌های متداول در گوشی‌های تاشو را به این دستگاه اضافه کرده است که به‌طور خودکار برنامه‌های شما را هنگام رفتن از نمایشگر کاور به صفحه‌نمایش اصلی، گسترش می‌دهد.

صحبت از نمایشگر اصلی شد؛ پنل آن دارای سایز 6.8 اینچی LTPO OLED با وضوح +FHD، نسبت‌تصویر 21:9 و رفرش‌ریت متغیر ​​120 هرتز است. این پنل همچنین دارای حداکثر روشنایی 3000 نیت است، 92 درصد از فضای رنگی BT.2020 را پوشش می‌دهد و از گواهینامه Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

مجیک وی فلیپ کاملاً صاف تا می‌شود و در حالت بسته ضخامت آن به 14.89 میلی‌متر و در حالت باز شده به 7.5 میلی‌متر می‌رسد. این دستگاه از مکانیزم لولای اختصاصی توسعه‌یافته توسط آنر با اجزای فویل فولادی سبک‌وزن و یک قاب آلومینیومی استفاده می‌کند.

این دستگاه به چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است، اگرچه نسخه پایه دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. آنر همچنین به‌نوعی توانسته یک صفحه VC فوق نازک 0.25 میلی‌متری خنک‌کننده مایع را که منطقه اتلاف حرارت 2300 میلی‌متری را پوشش می‌دهد، در گوشی تاشو خود قرار دهد.

مجیک وی فلیپ یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX906 سونی (اندازه 1/1.56 اینچی و دیافراگم f/1.9) با OIS و یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی دارد که به‌عنوان یک لنز ماکرو نیز عمل می‌کند. همچنین یک دوربین 50 مگاپیکسلی در جلو با سنسور IMX816 وجود دارد که دارای قابلیت فوکوس خودکار است.

این دستگاه MagicOS 8.0 مبتنی‌بر اندروید 14 را اجرا می‌کند. باتری آن نیز دارای ظرفیت 4800 میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند.

Honor Magic V Flip در رنگ‌های مشکی عنبیه، سفید کاملیا و صورتی شامپاین عرضه می‌شود. نسخه محدود Jimmy Choo نیز وجود دارد که دارای رنگ پرزرق‌وبرق سبز با الهام از کفش‌های سطح بالا و تزئینات کریستالی آن است.

آنر Magic V Flip

آنر Magic V Flip

قیمت جدیدترین گوشی تاشو آنر در حالت 12/256 گیگابایتی از 4999 یوان شروع می‌شود که معادل 690 دلار/640 یورو تبدیل می‌شود. قیمت مدل 16 گیگابایتی رم و حافظه 1 ترابایتی نیز 5999 یوان (827 دلار/768 یورو) است. آنر تاکنون تأیید نکرده است که آیا Magic V Flip در سطح بین‌المللی عرضه می‌شود یا نه.

نظر شما درباره گوشی تاشو آنر Magic V Flip چیست؟

نوشته آنر Magic V Flip با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و نمایشگر کاور 4 اینچی رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.