جزئیات قیمت‌گذاری گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 اعلام شد

بر اساس گزارش‌ها رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ طی روز 10 جولای (20 تیر ماه) در شهر پاریس برگزار می‌شود و در جریان آن کمپانی کره‌ای از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6، گلکسی زد فلیپ 6 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ رونمایی خواهد کرد.

اکنون یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks@ جزئیات مربوط به پیکره‌بندی حافظه، گزینه‌های رنگی قابل عرضه، وزن و قیمت‌گذاری گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ را در فضای آنلاین منتشر کرده است.

بر اساس رندرهای لو رفته، گلکسی زد فلیپ 6 تغییرات زیادی را تجربه نخواهد کرد. این گوشی تاشو کماکان مجهز به نمایشگر داخلی 6.7 اینچی و نمایشگر خارجی 3.4 اینچی خواهد بود. انتظار می‌رود که ماژول دوربین اصلی روی پنل پشتی مجهز به یک سنسور 50 مگاپیکسلی ارتقایافته باشد و ظرفیت باتری گوشی نیز اندکی افزایش پیدا کند؛ چرا که ضخامت گوشی از 6.9 به 7.4 میلی‌متر افزایش خواهد یافت.

این گوشی تاشو صدفی‌شکل احتمالا 187 گرم وزن داشته و با مدل‌های رنگی سبز (Mint)، نقره‌ای (Silver Shadow)، زرد (Yellow) و آبی (Blue) روانه بازار می‌شود.

از سوی دیگر گلکسی زد فولد 6 نیز احتمالا از نمایشگرهایی با ابعاد و اندازه مشابه مدل نسل قبلی استفاده خواهد کرد؛ اما در عین‌حال این گوشی دارای طراحی جعبه‌ای شکل‌تری خواهد بود. ابعاد گلکسی زد فولد 6 برابر با 153.5×132.5×6.1 خواهد بود. بنابراین این گوشی تاشو در مقایسه با مدل نسل قبلی خود 1.4 میلی‌متر کوتاه‌تر و 2.6 میلی‌متر عریض‌تر است.

نمایشگر داخلی دارای طول قطر 7.6 اینچی بوده و نمایشگر خارجی از طول قطر 6.2 اینچی برخوردار خواهد بود. این گوشی با وزن 239 گرمی خود از گلکسی زد فولد 5 با وزن 253 گرمی سبک‌تر است. گوشی تاشو کتابی‌شکل آینده سامسونگ در مدل‌های رنگی سورمه‌ای (Navy)، نقره‌ای (Silver Shadow) و صورتی (Pink) به بازار عرضه می‌شود.

هر دو گوشی تاشو جدید از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی و قابلیت‌های هوش مصنوعی Galaxy AI بهره‌مند خواهند شد. گفته شده که گلکسی زد فولد 6 با 3 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت حافظه داخلی روانه بازار شده و این مدل‌ها به‌ترتیب 1899.99، 2019.99 و 2259.99 دلار قیمت‌گذاری خواهند شد.

از سوی دیگر گلکسی زد فلیپ 6 با دو پیکره‌بندی 256 و 512 گیگابایتی عرضه شده و این مدل‌ها به‌ترتیب 1099.99 و 1219.99 دلار قیمت‌گذاری می‌شوند.

نوشته جزئیات قیمت‌گذاری گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 اعلام شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.