آنر X6b با تراشه مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد

گوشی اقتصادی جدید Honor در سری X معرفی شده است. آنر X6b با تراشه مدیاتک Helio G85 و باتری ۵۲۰۰ میلی‌آمپری عرضه خواهد شد و طراحی قابل انتظاری برای یک محصول اقتصادی دارد.

گوشی اقتصادی آنر X6b

گوشی اقتصادی Honor X6b دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی TFT LCD با وضوح HD+ و رفرش‌ریت 90 هرتز است. قابلیت Magic Capsule به شما امکان می‌دهد که برخی اطلاعات را اطراف ناچ قطره‌طور این گوشی مشاهده کنید. مثلا چیزی مشابه داینامیک آیلند آیفون اپل اما در این گوشی اقتصادی.

دوربین سلفی قرار گرفته در این ناچ قطره طور یک نمونه ۵ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی روی قاب پشتی یک نمونه ۵۰ مگاپیکسلی با F/1.8 است و برخلاف طراحی جزیره دوربین که از دور شاید خیلی پردوربین دیده شود اما فقط یک دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج دیگر اینجا قرار دارد.

قسمت نرم افزار رابط کاربری MagicOS 8.0 مبتنی بر اندروید 14 ارائه می‌شود. باتری این گوشی دارای ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ 35 واتی پشتیبانی می کند.

آنر X6b در رنگ‌های سبز جنگلی، بنفش ستاره‌ای، فیروزه‌ای اقیانوسی و مشکی نیمه‌شب عرضه می‌شود. جزئیات قیمت و در دسترس بودن هنوز نهایی نشده است.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید آنر چیست؟

نوشته آنر X6b با تراشه مدیاتک Helio G85 رسما معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.