سامسونگ گلکسی بادز 3 از طراحی مشابه با ایرپادهای اپل برخوردار خواهد بود

شرکت سامسونگ طی ماه آینده از دو ایرباد بی‌سیم جدید خود با اسامی گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو رونمایی خواهد کرد. اکنون برند کره‌ای پیش از معرفی رسمی گلکسی بادز 3 الگوی طراحی آن‌را به‌طور تصادفی فاش کرده است. این الگو، اطلاعات پیش‌تر فاش شده را مورد تائید قرار داده و نشان می‌دهد که گلکسی بادز 3 از طراحی مشابه با ایرپادهای اپل برخوردار خواهد بود.

سامسونگ گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو در بخش ایرادیابی اپلیکیشن Galaxy Wearable ظاهر شده‌اند. این بخش به رفع ایرادات احتمالی مشاهده شده روی دستگاه‌های پوشیدنی گلکسی کمک می‌کند. نام ایربادها با آیکونی همراه است که طراحی ساقه‌دار آنها را نمایش می‌دهد.

همچنین سامسونگ نام گلکسی بادز FE را در این فهرست قرار داده است؛ اما آیکون مورد استفاده برای آن دارای ماهیت عمومی است. بنابراین هیچ‌گونه اطلاعات خاصی برای یادگیری وجود ندارد. این موضوع به‌معنای تلاش سامسونگ برای پنهان‌سازی برخی جزئیات نیست؛ چرا که در حال حاضر برند کره‌ای، ساعت هوشمند گلکسی واچ FE را به‌عنوان یک هدیه رایگان در اختیار مشتریان مقیم برخی کشورها قرار می‌دهد.

گلکسی بادز 3 و گلکسی بادز 3 پرو نویدبخش بزرگ‌ترین تغییرات طراحی در تاریخ عرضه ایربادهای سامسونگ خواهند بود. ظاهرا غول کره‌ای بار دیگر از اپل الهام گرفته است؛ اگرچه در این میان یک عامل متمایزکننده کلیدی، حداقل در گلکسی بادز 3 پرو به چشم می‌خورد.

بر اساس گزارش‌ها گلکسی بادز 3 پرو دارای نوار LED موسوم به Blade Lights بر روی هر یک از گوشی‌ها خواهد بود. هنوز مشخص نیست که این چراغ‌ها برای چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما می‌توان حدس زد که سامسونگ امکان ایجاد جلوه‌های بصری نورانی هنگام پخش موسیقی و نمایش میزان شارژ باتری را فراهم خواهد کرد.

همچنین استفاده از ساقه، مزایای عملکردی مختلفی از جمله ایجاد فضای بیش‌تر برای به‌کارگیری باتری بزرگ‌تر و کیفیت صدای بهتر را به ارمغان خواهد آورد. با این‌حال اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که میزان پیشرفت ایربادهای جدید در حوزه‌های فوق نسبت به مدل‌های نسل فعلی تا چه اندازه خواهد بود.

رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ احتمالا در روز 10 جولای (20 تیر ماه) برگزار خواهد شد. کمپانی در کنار معرفی ایربادهای جدید خود از سری گلکسی واچ 7، نسل جدید گوشی‌های تاشو و اولین انگشتر هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته سامسونگ گلکسی بادز 3 از طراحی مشابه با ایرپادهای اپل برخوردار خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.