استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی اپل Apple Intelligence صف انتظار خواهد داشت!

در رویداد WWDC24، اپل Apple Intelligence را رسماً معرفی کرد. کوپرتینویی‌ها دوست دارند که همه چیز را به مدل خود ارائه کنند پس به جای این‌که از AI به عنوان Artificial Intelligence (به معنی هوش مصنوعی) یاد کنند، آن را مخفف Apple Intelligence عنوان کردند که به معنی “هوش اپل” است. با این حال همزمان با عرضه بتا ۱ آپدیت iOS 18 هیچ خبری از این ویژگی‌ها نبود. شاید عجیب‌تر اینکه همان زمانی هم که عرضه شود، استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی اپل Apple Intelligence صف انتظار خواهد داشت!

صف انتظار برای استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی اپل Apple Intelligence

اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ چشم انداز بزرگ هوش مصنوعی خود را به نام Apple Intelligence معرفی کرد. این شرکت وعده داد که این ویژگی‌ها “به‌زودی” عرضه می‌شوند اما زمان مشخصی برای آن ارائه نکرده است. تا به اینجا می‌دانیم که حداقل در نسخه آزمایشی اول آپدیت iOS 18 چنین قابلیت‌هایی وجود ندارد.

همچنین باید بدانید که ویژگی‌های “هوش اپل” در سبد محصولات آیفون این شرکت فقط برای آیفون ۱۵ پرو و ۱۵ پرو مکس در دسترس خواهد بود. دلیل این موضوع طبیعتا تراشه به‌روزتر A17 Pro موجود در این دستگاه‌ها خواهد بود.

به جز این ۲ گفته شده در بالا که شامل زمان عرضه نامشخص و محدودیت دستگاه‌های پشتیبانی شده، می‌شود؛ باید بدانید که پس از عرضه حتی کاربران iPhone 15 Pro و مدل پرو مکس هم نیاز به صف انتظار دارند!

برای تجربه قابلیت‌های هوش مصنوعی اپل باید به صف انتظار بپیوندید و امیدوار باشید که این شرکت به عنوان بخشی از آنچه در ابتدا “پیش نمایش محدود” عنوان می‌شود، به شما اجازه دسترسی به ویژگی های Apple Intelligence را بدهد.

این اطلاعات در کد iOS 18 کشف شده، جایی که به وضوح به لیست انتظار و کلمات “پیش نمایش محدود” اشاره شده است.

در نتیجه آنطور که پیداست،‌ اپل قابلیت‌های هوش‌مصنوعی خود را تقریبا در حالت غیرآماده معرفی کرده تا بتواند توجه‌ها را به خود جلب کند و در آینده “وعده”های خود را عملی کند!

نظر شما درباره این تصمیم اپل چیست؟

نوشته استفاده از قابلیت های هوش مصنوعی اپل Apple Intelligence صف انتظار خواهد داشت! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.