نسخه بتای One UI 6 Watch برای سامسونگ گلکسی واچ ۶ منتشر شد

سامسونگ به طور رسمی انتشار نسخه بتای به روزرسانی نرم افزاری One UI 6 Watch خود را شروع کرده است. انتظار می‌رود که نسخه بعدی رابط کاربری گجت‌های پوشیدنی سامسونگ در ماه آینده به طور رسمی با گلکسی واچ 7 معرفی شود.

Galaxy AI محور اصلی به روزرسانی جدید است

نسخه بتا اکنون برای دارندگان گلکسی واچ 6 در ایالات متحده در دسترس است و به کاربران اجازه می‌دهد تا این ارتقاء بزرگ را قبل از انتشار کامل آن آزمایش کنند. پس از عرضه اولیه این به روزرسانی، انتظار می‌رود سامسونگ One UI 6 Watch بتا را به مدل‌های قدیمی‌تر ساعت‌های هوشمند خود، از جمله گلکسی واچ 5 گسترش دهد.

همانطور که انتظار می‌رفت، یکی از مهم‌ترین جنبه‌های مورد تمرکز در این به روز رسانی، ادغام Galaxy AI در ساعت‌های هوشمند سامسونگ است. این شامل ویژگی‌هایی مانند نظارت بر سطوح انرژی، تجزیه و تحلیل خواب مبتنی بر هوش مصنوعی، و توانایی ایجاد برنامه‌های تمرینی سفارشی است.

این به‌روزرسانی همچنین دارای طیف وسیعی از بهبودهای رابط کاربری است، به عنوان مثال می‌توانید از یک سری میانبر‌های موجود در نرم‌افزار‌ها بهره ببرید و یا بدون لمس صفحه نمایش ساعت، از آن استفاده کنید. البته بیشتر این ژست‌های حرکتی همین الان هم به عنوان بخشی از تنظیمات دسترسی در نسخه فعلی One UI Watch در دسترس هستند، اما ادغام گسترده‌تر آن در رابط کاربری قطعاً می‌تواند کمک کننده باشد.

One UI 6 Watch

ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید One UI 6 Watch

در این بخش، برخی از پیشرفت‌ها و بهبودهایی که در حال حاضر تحت به‌روزرسانی One UI 6 Watch فهرست شده‌اند، آمده است:

پیشرفت‌های سلامتی و تناسب اندام

سطح انرژی خود را کنترل کنید: امتیاز انرژی جدید نرم‌افزار Samsung Health آمادگی جسمانی و ذهنی شما را بر اساس خواب و فعالیت بدنی نشان می دهد. اگر امتیاز انرژی شما پایین باشد، بهتر است استراحت کنید. اما اگر امتیاز انرژی شما بالای دارید، توصیه می‌شود که از فرصت استفاده کرده و به تمرین و فعالیت جسمانی مورد علاقه خود بپردازید. در این مسیر، Galaxy AI نیز به شما کمک می‌کند تا اهداف سلامتی خود را با توجه به شرایط و ترجیح شخصی‌تان تعیین کنید.

تجزیه و تحلیل دقیق‌تر خواب: پایش خواب مبتنی بر هوش مصنوعی به شما تجزیه و تحلیل دقیق و دقیق‌تری از کیفیت خواب‌تان می‌دهد. گزارش جامع خواب شما اکنون شامل ضربان قلب، تعداد تنفس و مدت زمانی است که بعد از دراز کشیدن به خواب می‌روید.

برنامه‌های تمرینی خود را بسازید: مجموعه‌ای از تمرینات مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک برنامه تمرینی سفارشی داشته باشید. شما می‌توانید اهدافی را برای ست‌ها، تکرارها و موارد دیگر تعیین کنید.

دسترسی سریع و کنترل پیشرفته ساعت

ژست دوبار نیشگون گرفتن اکنون کارایی بیشتری دارد: در موقعیت‌های مختلف با دوبار فشردن انگشت شست و اشاره به هم، از میانبرهای متنوع استفاده کنید. مثلا می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید، آلارم‌ها را خاموش کنید، در میان اعلان‌ها پیمایش کنید، پخش موسیقی را کنترل کنید، عکس بگیرید و موارد دیگر.

پیمایش افقی سریع‌تر: برای پیمایش سریع در میان اعلان‌ها و یا آیکون‌ها اکنون می‌توانید صفحه را به سمت چپ یا راست تکان دهید.

فعالیت‌های در حال انجام را به یکباره مشاهده کنید: برای مشاهده لیستی از فعالیت‌های در حال انجام مانند تماس‌های تلفنی، تمرین‌ها یا پخش موسیقی، روی پایین صفحه ساعت ضربه بزنید.

بدون لمس صفحه نمایش به عقب برگردید: مچ خود را به جلو و عقب حرکت دهید تا به صفحه قبلی برگردید. شما می‌توانید این حرکت را در ژست‌های Universal ساعت خود کنترل کنید.

البته موارد ذکر شده فقط بخشی از قابلیت‌های جدید One UI 6 Watch می‌باشد. در صورت تمایل می‌توانی لیستی کامل از تغییرات نسخه جدید رابط کاربری ساعت‌های سامسونگ را اینجا مشاهده کنید.

نظر شما درباره به روزرسانی جدید رابط کاربری One UI Watch سامسونگ چیست؟

نوشته نسخه بتای One UI 6 Watch برای سامسونگ گلکسی واچ ۶ منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.