برای گیمینگ بهتر است از برند اپل یا سامسونگ استفاده کنیم؟

در سال‌های اخیر که تعداد گیمرها تا حد قابل توجهی افزایش یافته است، علاوه بر کنسول و سایر بازی‌های کامپیوتری، گوشی‌های موبایل نیز منبع خوبی برای بازی‌های مختلف شده‌اند. به همین علت بیشتر برندها سعی دارند تا گوشی‌هایی را تولید کنند که برای بازی‌ نیز مناسب باشند. بدون شک کیفیت تصاویر و قدرت عملکرد گوشی‌هایی که برای گیمرها ساخته می‌شوند، در حد بسیار بالایی قرار دارند و معمولا سخت‌افزارهای قدرتمندی در آن‌ها به‌کار می‌روند. به همین علت شاید قیمت این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های ساده‌ گران‌تر باشد.

در حال حاضر دو برند سامسونگ و اپل توانسته‌اند در این زمینه خیلی موفق عمل کنند و بیشتر گوشی‌های آن‌ها برای گیمینگ مناسبند. البته برندهای بسیار معتبر دیگری چون شیائومی نیز محصولات خوبی را در این زمینه تولید می‌کنند؛ اما این دو برند طرفداران بیشتری دارند. اکنون ممکن است این پرسش مطرح شود که از میان ایفون و سامسونگ، کدام برند در بازی‌های مختلف عملکرد بهتری دارد؟ اگر به دنبال پاسخ این پرسش هستید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بررسی مشخصات گوشی‌های مخصوص گیمینگ آیفون و سامسونگ و مقایسه آن‌ها

اگر گیمر هستید، باید در هنگام خرید گوشی اپل آیفون یا سامسونگ مدلی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای شما را رفع کند. بنابراین فرقی ندارد که سامسونگ انتخاب شماست یا اپل؛ هر محصولی که برای شما کاربرد داشته باشد و نیازهای شما را برطرف کند، انتخاب مناسبی خواهد بود. در ادامه با معرفی گوشی‌های گیمینگ دو برند اپل و سامسونگ به مقایسه اجمالی آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی گیمینگ آیفون

یکی از مهم‌ترین مواردی که گیمرها باید در انتخاب گوشی به آن توجه داشته باشند، قدرت پردازش اطلاعات است؛ زیرا این پردازنده‌ها هستند که امکان اجرای بازی یا برنامه‌های مختلف را ایجاد می‌کنند. معمولا گوشی‌های آیفون با پردازنده‌های بسیار قدرتمندی ساخته می‌شوند و از این جهت برای گیمرها انتخاب خوبی هستند. توجه به نوع و اندازه نمایشگر، وضوح تصاویر، نرخ نوسازی، حداکثر روشنایی و نمایش صحیح رنگ‌ها نیز از موارد دیگری هستند که گیمرها باید در هنگام انتخاب گوشی آن‌ها را مدنظر قرار دهند. کمپانی اپل در این مورد نیز توانسته است کاملا موفق عمل کند و تمام گوشی‌های آن نمایشگرهای فوق‌العاده باکیفیتی دارند.

از آن‌جایی که گیمرها به‌طور مداوم از گوشی استفاده می‌کنند، ظرفیت و کیفیت باتری نیز اهمیت زیادی دارد. در گوشی‌های آیفون به این نکته نیز توجه شده است و حتی در صورت اتمام شارژ باتری می‌توان با سرعت و قدرت بالایی انرژی مورد نیاز آن را تامین کرد.

معرفی گوشی‌های سامسونگ

گوشی‌های سامسونگ تقریبا در هر موردی بهترین عملکرد را دارند و می‌توانند در زمینه گیمینگ نیز رقابت تنگاتنگی با سایر برندها از جمله اپل داشته باشند. تکنولوژی‌های به‌کار رفته در این گوشی‌ها قابل تحسین است و محصولات این برند به نحوی طراحی می‌شوند که بتوانند هر نوع بازی را با هر میزان گرافیک و حجمی پشتیبانی کنند.

نمایشگر گوشی‌های سامسونگ نیز همانند اپل با بهترین کیفیت ساخته می‌شوند و تا ریزترین جزئیات بازی را می‌توانید با آن‌ها ببینید. البته این موضوع به مدل گوشی شما نیز بستگی دارد؛ اما تقریبا در تمام مدل‌های سری اس به این ویژگی توجه زیادی شده است. از لحاظ نوع باتری، قدرت پردازش اطلاعات، قطعات سخت‌افزاری، خنک‌کننده رم و… نیز گوشی‌های سامسونگ بهترین عملکرد را دارند و درنهایت این انتخاب شماست که کدام برند را ترجیح دهید.

خرید گوشی گیمینگ از فروشگاه اینترنتی پیندو

برای اطلاع از لیست گوشی سامسونگ با قیمت روز یا گوشی‌های گیمینگ آیفون می‌توانید روی فروشگاه پیندو حساب کنید؛ مرجعی بسیار معتبر برای خرید و فروش کالاهای نو که بهترین خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تنوع کالاهای این فروشگاه بسیار بالاست و در هر زمینه از جمله کالای دیجیتال، خانه و آشپزخانه، مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، سرگرمی و فراغت، وسایل نقلیه، خدمات، صنعتی و اداری و حتی مواد غذایی می‌توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته این تنها مزیت پیندو نیست؛ بلکه این پلتفرم ویژگی‌های دیگری نیز دارد که به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • پیندو خدمات خود را بدون دریافت سود در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. بنابراین گوشی‌های گیمینگ نیز با قیمتی مانند بازار موبایل فروخته می‌شوند.
  • امنیت معاملات در پیندو برقرار است و خرید امانی انجام می‌شود؛ به این‌صورت که تا زمان اعلام تحویل و رضایت کالا از سوی خریدار، هیچ‌گونه مبلغی به حساب فروشنده واریز نمی‌شود.
  • با خرید از پیندو می‌توانید از خدمات پشتیبانی 24ساعته این فروشگاه استفاده کنید.
  • این فروشگاه به پاس قدردانی از همراهان خود تخفیفاتی را در قالب کد تخفیف، امتیاز، کوپن و… در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سخن پایانی

در سال‌های اخیر که بازی‌های موبایل با پیشرفت زیادی روبرو شده‌اند، بسیاری از گیمرها ترجیح می‌دهند که گوشی‌هایی را تهیه کنند که قابلیت استفاده برای بازی را نیز داشته باشد. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب این نوع گوشی‌ها مهم است، قدرت پردازنده‌هاست که باید در حد استانداردی قرار داشته باشد. در غیراین‌صورت نمی‌توان هر نوع بازی را روی گوشی اجرا کرد.

برای خرید گوشی‌های گیمینگ دو برند آیفون و سامسونگ می‌توانید اپلیکیشن پیندو را نصب کنید. سپس با ورود به صفحه اصلی روی گزینه کالای دیجیتال پیندو کلیک کنید تا لیست محصولات موجود نمایش داده شود.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته برای گیمینگ بهتر است از برند اپل یا سامسونگ استفاده کنیم؟ اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.