مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد

بر اساس یک گزارش جدید به‌نظر می‌رسد که گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE دقیقا از همان دوربین اصلی به‌کارگیری شده در مدل‌های گلکسی S24، گلکسی S23 و گلکسی S23 FE استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب دوربین اصلی گلکسی S24 FE از سنسوری با رزولوشن 50 مگاپیکسل، اندازه 1/1.57 اینچی و پیکسل‌های 1.0 میکرونی برخوردار خواهد بود.

با توجه به تمایل سامسونگ به استفاده چند باره از یک سخت‌افزار مشابه، این موضوع چندان تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. اما اکنون کاربرانی که منتظر به‌کارگیری سنسور متفاوتی بودند؛ حداقل به درک بهتری در این زمینه دست پیدا کرده‌اند.

گفته شده که گلکسی S24 FE در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، اواخر پاییز امسال عرضه خواهد شد؛ چرا که این محصول هم‌اکنون مراحل توسعه خود را طی می‌کند. بعلاوه عرضه این گوشی قاتل پرچمدار در اوایل سال 2025 نیز سناریویی محتمل قلمداد می‌شود. از طرفی سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی می‌تواند گلکسی S24 FE را در تعدادی از بازارهای منتخب عرضه نموده و فروش گسترده‌تر این محصول در بازارهای مختلف را به سال 2025 موکول نماید.

این جدول زمانی مشابه سناریویی است که برای مدل نسل قبلی روی داد. ظاهرا گلکسی S24 FE از شماره مدل SM-S721 و اسم رمز R12 استفاده خواهد کرد. برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی S23 FE با اسم رمز R11 روانه بازار شد.

موارد فوق، تمامی جزئیات فاش شده درباره گلکسی S24 FE تا به این لحظه محسوب می‌شوند. اما با توجه به اینکه تا موعد عرضه این محصول هنوز چندین ماه زمان باقی مانده است؛ لذا انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد افشای جزئیات بیش‌تری در خصوص گلکسی S24 FE باشیم.

سامسونگ گلکسی S23 FE

نوشته مشخصات دوربین گوشی سامسونگ گلکسی S24 FE فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.