جدیدترین کد تخفیف فیلیمو؛ بدون محدودیت استفاده

با استفاده از کدهای معرفی شده در جدول زیر، اشتراک پلتفرم‌های فیلیمو یا فیلیمو مدرسه را ارزان‌تر خریداری کنید و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. در صورتی که می‌خواهید از سایر تخفیف‌های جدید این دو پلتفرم نیز مطلع شوید به وبسایت موپُن www.mopon.ir مراجعه کرده و کلمه فیلیمو را در آن جستجو کنید.

کد تخفیف میزان تخفیف شرایط انقضا
dr100 40 تا 50 درصد مخصوص خرید اشتراک 3 ماهه فیلیمو نامشخص
spR30 40 تا 50 درصد مخصوص خرید اشتراک 1 و 3 ماهه فیلیمو نامشخص
Righ12m 60 درصد مخصوص خرید اشتراک 12 ماهه فیلیمو مدرسه نامشخص
che30 40 تا 50 درصد مخصوص خرید اشتراک 3 ماهه فیلیمو نامشخص

در این روزهای گرم تابستانی، گذراندن اوقات فراغت بیرون از خانه به‌واسطه گرمای شدید سخت‌تر شده است. علاوه‌بر این بسیاری از تفریحات هزینه زیادی را ایجاد می‌کنند؛ اما این موارد نباید مانع از تفریح و شادی شود. برای شما یک پیشنهاد جالب داریم! ابتدا به کمک تخفیف اسنپ فود، خوراکی مورد علاقه خود و خانواده را سفارش دهید. پس از آن با جدیدترین کد تخفیف فیلیمو، اشتراک این پلتفرم را خریداری کنید و در زمان‌های آزاد خود به تماشای فیلم و سریال‌های جذاب بپردازید!

فیلیمو، دنیای فیلم و سریال

فیلیمو یک سامانه نمایش خانگیست که از سال 1398 کار خود را آغاز کرده و بیش از نیمی از سهم بازار را در این حوزه به خود اختصاص داده است. گزارش شده که هر ماه 450 میلیون دقیقه محتوای ویدیویی در فیلیمو توسط کاربران تماشا می‌شود. این آمار به‌خوبی نشان‌دهنده جذابیت و سرگرم‌کننده بودن این پلتفرم و موفقیت آن برای جلب رضایت کاربران و ایجاد تفریحی مناسب برای آن‌ها است.

چرا باید اشتراک فیلیمو تهیه کنیم؟

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید هزینه کنید و اشتراک فیلیمو را تهیه نمایید؟ در ادامه مزایای استفاده از اشتراک این پلتفرم و شرایط جذاب آن را مشاهده می‌کنید:

  • با فیلیمو “کنترل همیشه دست توست!” یعنی می‌توانید محتوای دلخواه خود را پیدا کرده و به تماشای آن بنشینید.
  • در این پلتفرم بیش از 95 هزار فیلم و سریال وجود دارد و این تنوع واقعا بی‌نظیر است.
  • امکان عضویت مخصوص کودکانتان در این پلتفرم جهت محدودیت دسترسی آن‌ها به محتواهای ویدیویی وجود دارد.
  • تمامی محتواهای ایرانی و خارجی در هر ژانری و برای هر سنی در فیلیمو موجود است.
  • رابط کاربری اپلیکیشن و سایت فیلیمو بسیار آسان بوده و با حداقل سطح سواد نیز می‌توان از آن استفاده کرد.
  • فیلیمو بسیاری از مجموعه‌ها را با سرمایه‌گذاری خود و به‌صورت اختصاصی اکران می‌کند.
  • امکان تماشای فیلم‌های در حال اکران در سینما نیز در بخش اکران آنلاین فیلیمو با خرید بلیط وجود دارد.
  • بخش فیلیمو مدرسه می‌تواند برای کودکان و دانش‌آموزان بسیار مفید باشد.
  • اشتراک‌های این مجموعه بسیار به‌صرفه است و می‌توان آن را با کد تخفیف تا سقف 100 درصد ارزان‌تر تهیه کرد.
  • امکان استفاده از اشتراک فیلیمو در سه دستگاه مختلف به‌صورت همزمان وجود دارد.
  • امکان دانلود محتواهای ویدیویی و تماشای آفلاین آن‌ها وجود دارد.
  • می‌توان کیفیت دلخواه را برای هر ویدیو انتخاب کرد.
  • برای بسیاری از فیلم و سریال‌ها زیرنویس‌هایی به زبان‌های مختلف تهیه شده است.
  • برای رفع مشکلات کاربران پشتیبانی 24 ساعته فعالیت دارد.
  • دسته‌بندی‌های موجود در فیلیمو بسیار کاربردی و متنوع هستند و دسترسی به محتوای دلخواه را آسان می‌سازند.

محتواهای جدید و جذاب فیلیمو!

همان‌طور که گفتیم تنوع محتواهای موجود در فیلیمو بسیار زیاد است و روزانه به تعداد آن‌ها نیز اضافه می‌شود. در حال حاضر فیلم، سریال و شوهای بسیاری در این مجموعه در حال نمایش هستند که تماشای آن‌ها می‌تواند اوقات خوشی را برایتان به ارمغان آورد. در ادامه چند مورد از جدیدترین محتواهای موجود در فیلیمو را از دسته‌بندی‌های مختلف مشاهده می‌کنید.

سریال قطب شمال

قطب شمال با کارگردانی امیر محمودی یکتا تلفیقی از عشق، خیانت، انتقام و هیجان را به شما نمایش می‌دهد. این سریال از فیلیمو در حال پخش است و فصل اول آن ۱۲ قسمت دارد. با تماشای یک قسمت از این سریال درباره ادامه داستان عاشقانه و پر پیچ و خم آن کنجکاو خواهید شد. فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی و بازیگران شایسته دیگری در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

گناه فرشته

سریال گناه فرشته که در مدت زمان کوتاهی توانست تماشاگران زیادی را به خود جذب کند به کارگردانی حامد عنقا تهیه شده است. این کارگردان ماهر به‌کمک بازیگران ستاره‌ای همچون شهاب حسینی، امیر آقایی، لادن مستوفی و… به‌خوبی داستان معمایی و پلیسی را به نمایش کشیده است. این سریال درباره اتهام قتل به یک دختر جوان است که معماهای زیادی را ایجاد می‌کند و روند داستانی جذابی به وجود می‌آورد. سریال گناه فرشته را با ۱۸ قسمت می‌توانید از فیلیمو تماشا کنید.

سریال اریک

اریک یکی از جدیدترین مینی‌سریال‌های نتفلیکس است که می‌توانید آن را همراه با زیرنویس از فیلیمو تماشا کنید. این سریال ۶ قسمته درباره عروسک‌گردانی است که به دنبال پسر گمشده‌اش می‌گردد. او تصمیم دارد با به تصویر کشیدن نقاشی هیولای پسرش به نام اریک در تلویزیون، او را ترغیب کند به خانه خود برگردد. این سریال جدید در زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده و تماشای آن از فیلیمو اوقات خوبی را برایتان ایجاد خواهد کرد.

اسکار

برنامه اسکار یک رئالیتی شوی چالش‌محور است که به میزبانی مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد برگزار می‌شود. در هر فصل ۴ قسمته از این شو، چهار مهمان سلبریتی به برنامه دعوت شده و در چالش‌های متنوع و سرگرم‌کننده‌ای شرکت می‌کنند. با شرکت در این چالش‌ها امتیازاتی جمع‌آوری می‌شود و بازنده در آخر هر قسمت باید کار خیری انجام دهد و برنده جایزه اسکار را دریافت می‌کند. چالش‌های موجود و گپ‌وگفت این سلبریتی‌ها می‌تواند شما را برای ساعاتی سرگرم و شاد کند. تاکنون 6 فصل از این مجموعه به‌طور کامل در فیلیمو آپلود شده است.

پالایشگاه

پالایشگاه فیلمی جدید به کارگردانی مهرداد خوشبخت است که در حال حاضر در فیلیمو اکران آنلاین می‌شود. این فیلم با ژانر درام و جنگی روایت داستانی در سال 1359 یعنی سال‌های درگیری ایران با جنگ تحمیلی است. در این داستان تعدادی از مهندسین پالایشگاه نفت آبادان تلاش می‌کنند با تجهیزات موجود در انبار خود، پالایشگاه‌های دیگر را تعمیر کنند و داستان‌های جذابی از آن سال‌ها را نمایش می‌دهد.

طرح‌های تخفیفی فیلیمو

همان‌طور که پلتفرم معتبری مانند اسنپ تخفیف‌های متنوعی مانند تخفیف اسنپ اکسپرس، تخفیف فروشگاه اسنپ و… را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، فیلیمو نیز طرح‌های بسیاری را در این راستا اجرا کرده است. در ادامه چند نمونه از جذاب‌ترین تخفیفات فیلیمو را مشاهده می‌کنید.

اشتراک رایگان فیلیمو برای ایرانسلی و رایتلی‌ها

شاید این تیتر به نظر شما عجیب و باورنکردی بیاید اما فیلیمو اشتراک رایگان نامحدودی را در اختیار ایرانسلی و رایتلی‌ها قرار داده است. دارندگان این سیم‌کارت‌ها می‌توانند بدون پرداخت هزینه به تماشای محتواهای فیلیمو (با احتساب تعرفه تمام‌بها) بپردازند. لازم به ذکر است که مشترکین مبین ‌نت نیز می‌توانند از این اشتراک رایگان بهره‌مند شوند.

تخفیف ویژه فیلیمو برای کاربران جدید

فیلیمو جهت ترغیب افراد بیشتر برای استفاده از خدمات این مجموعه، تخفیف ویژه‌ای را برای کاربران جدید در نظر گرفته است. در خرید اول به‌طور معمول تخفیف‌های جذاب و بیشتری قابل اعمال است.

اشتراک رایگان تلویکا برای کاربران خارج از ایران فیلیمو

ایرانیان ساکن در خارج از کشور ممکن است با وجود پلتفرم‌های معروفی مانند نتفلیکس برای خرید اشتراک فیلیمو دودل باشند. این کاربران می‌توانند از 7 روز اشتراک رایگان در پلتفرم تلویکا (سامانه زیرمجموعه فیلیمو برای کاربران خارج از ایران) استفاده کنند تا زمانی برای تست این مجموعه داشته باشند. به احتمال زیاد جمع شدن فیلم و سریال‌های خارجی در کنار مجموعه‌های ایرانی می‌تواند پیشنهادات جذاب‌تری را برای این افراد داشته باشد.

جمع‌بندی

در این مقاله تماشای فیلم و سریال به‌کمک پلتفرم فیلیمو را به‌عنوان یک تفریح ارزان و سرگرم‌کننده به شما پیشنهاد دادیم. سعی کردیم با معرفی جدیدترین مجموعه‌های این پلتفرم و بررسی مزایا و طرح‌های تخفیفی آن شما را با خدمات فیلیمو آشناتر کنیم. جهت خرید اشتراک همراه با تخفیف ویژه می‌توانید از پیشنهادها و تخفیف‌های موجود در سایت و اپلیکیشن موپُن استفاده نمایید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته جدیدترین کد تخفیف فیلیمو؛ بدون محدودیت استفاده اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.