نرم افزار جدید اپل برای مدیریت رمزهای عبور در WWDC24 رونمایی خواهد شد

اپل همین حالا هم ابزار مفیدی برای مدیریت پسوردهای شما دارد. البته این بخش در تنظیمات iOS قرار دارد. آنطور که پیداست آن‌ها می‌خواهند این بخش را از پشت پرده بیرون بکشند و تبدیل به یک اپلیکیشن مجزا شود. طبق جدیدترین گزارش‌ها نرم افزار جدید اپل برای مدیریت رمزهای عبور در WWDC24 رونمایی خواهد شد.

نرم افزار جدید اپل برای مدیریت رمزهای عبور

در حال حاضر اپلیکیشنی به نام Passwords که توسط سرویس iCloud Keychain اپل برای همگام‌سازی رمزهای عبور در محصولاتش استفاده می‌شود، در بخش تنظیمات سیستم‌عامل‌های اپل حضور دارد.

در نسخه‌های بعدی سیستم‌عامل‌های اپل یعنی iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 این اپلیکیشن جایگاهی ویژه و بیرون از منو تنظیمات پیدا خواهد کرد. این گزارش بیان می‌کند که نرم افزار جدید اپل از هدست Vision Pro و رایانه‌های شخصی ویندوز نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال خبری از پشتیبانی از اندروید وجود ندارد!

نرم افزارهای مدیریت رمزعبور می‌توانند بسیار مفید باشند، به خصوص که با سیستم عامل دستگاه شما سازگاری بالایی ارائه کنند. با این حال مشخص نیست که این حرکت اپل برای کسب سهم بازار از دسته اپلیکیشن‌های مشابه است و یا سعی می‌کند فقط دستش خالی نباشد. با توجه به شناختی که از این برند داریم، احتمال دوم پایین به نظر می‌رسد.

از دیگر موارد مهمی که انتظار داریم در WWDC24 اپل ببینیم، اتکا بر هوش‌مصنوعی و ویژگی‌های مفید در این زمینه است. احتمالا فقط نسل جدید آیفون‌های فعلی از تمام آن‌ها پشتیبانی کند و نسل‌های قبلی برخی از آن‌ها را ارائه کنند.

نظر شما چیست؟ به نرم افزارهای مدیریت رمزعبور اتکا دارید؟ تجربه شما چطور است؟

نوشته نرم افزار جدید اپل برای مدیریت رمزهای عبور در WWDC24 رونمایی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.