شیائومی میکس فلیپ یک قدم به رونمایی جهانی نزدیکتر شد

انتظار می‌رود که گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ به‌زودی برای عرضه در بازار چین معرفی شود. امروز، این تلفن هوشمند تاشو موفق به دریافت گواهینامه IMDA شد که عرضه آن در بازار جهانی را تأیید می‌کند.

عرضه جهانی شیائومی میکس فلیپ با دریافت گواهی IMDA تأیید شد

یک گوشی تاشو شیائومی با شماره مدل 2405CPX3DG موفق به دریافت گواهینامه IMDA شده است. این تأییدیه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مذکور با پشتیبانی از Wi-Fi، بلوتوث و NFC، در بازار های جهانی عرضه می‌شود. گواهی IMDA به غیر از شماره مدل، نام یا مشخصات این گوشی را نشان نمی‌دهد. البته نام «شیائومی میکس فلیپ» از طریق گواهینامه IMEI، تأیید شده است. همچنین چندی پیش، نسخه‌ای از Xiaomi Mix Flip با پشتیبانی از ارتباط ماهواره‌ای در میان داده های تاییدیه MIIT چین مشاهده شد. لازم به ذکر است که این تلفن هوشمند تاشو آینده شیائومی موفق به دریافت استاندارد 3C نیز شده که پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی را تأیید می‌کند.

داده های گواهینامه IMDA

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، معتقد است که شیائومی در سه ماهه سوم ۲۰۲۴ از گوشی های هوشمند تاشو خود، در کشور چین رونمایی خواهد کرد. وی ادعا می‌کند که تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi Mix Flip را بر عهده خواهد داشت. این گوشی هوشمند تاشو به یک ماژول دوربین مستطیلی شکل و نمایشگر کاور بزرگ مجهز می‌شود.

همان‌طور که Mysmartprice اشاره می‌کند، شیائومی میکس فلیپ دارای صفحه نمایش داخلی با وضوح 1.5K خواهد بود. مکانیزم تاشو این گوشی مشابه Xiaomi MIX Fold 3 است. در ماژول دوربین مستطیلی شکل این گوشی، شاهد قرارگیری دو لنز خواهیم بود. برای دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50E به همراه لرزشگیر اپتیکال (OIS) استفاده خواهد شد. دوربین تله‌فوتو از سنسور ۶۰ مگاپیکسلی OmniVision OV60A برخوردار بوده و زوم اپتیکال ۲ برابری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

شیائومی میکس فولد ۴ و میکس فلیپ احتمالا در اوایل تابستان معرفی می‌شوند

نظر شما درباره Xiaomi Mix Flip چیست؟

نوشته شیائومی میکس فلیپ یک قدم به رونمایی جهانی نزدیکتر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.