ناتینگ گوشی CMF Phone 1 را رسماً تأیید کرد

پس از شایعات متعدد، کمپانی ناتینگ امروز به‌طور رسمی تأیید کرد که به‌زودی CMF Phone 1 را به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تحت برند فرعی CMF خود عرضه خواهد کرد. تیزر منتشرشده توسط Nothing، تصویری مشابه شماره‌گیر دایره‌ای CMF Neckband Pro را نشان می‌دهد و به روکش چرمی پنل پشتی این گوشی اشاره دارد.

گوشی CMF Phone 1 ناتینگ

این خبر پس از آن منتشر شد که مدیرعامل ناتنیگ، کارل پی، تأیید کرد که Nothing Phone (3) در سال 2025 عرضه خواهد شد. وی بیان می‌کند که CMF Phone 1 از نوآوری و توجه دقیق Nothing به طراحی بهره می‌برد و به‌عنوان یک نقطه ورود فوق‌العاده برای کل اکوسیستم محصول این شرکت عمل خواهد کرد.

مدیرعامل ناتینگ در ادامه می‌افزاید: «ازآنجایی‌که دیگران این مقوله (طراحی) را نادیده می‌گیرند، ما تمام توجه خود را به آن معطوف کرده‌ایم.»

گوشی CMF Phone 1 ناتینگ

گوشی CMF Phone 1 ناتینگ

بر اساس شایعات قبلی، گوشی CMF Phone 1 دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز، ترکیب دوربین دوگانه در پشت با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و چیپست مدیاتک Dimensity 7200 خواهد بود.

گفته می‌شود این گوشی دارای 8 گیگابایت رم LPDDR4x و گزینه‌هایی برای حافظه 128 یا 256 گیگابایتی از نوع UFS 2.2 است، با امکان افزایش حافظه ازطریق کارت MicroSD. همچنین یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 33 واتی نیز در این مدل استفاده خواهد شد.

انتظار نمی‌رود که این گوشی دارای رابط Glyph گوشی‌های Nothing باشد، درعوض، یک قاب پشتی پلاستیکی قابل تعویض خواهد داشت.

بر اساس شایعات قبلی، CMF Phone 1 احتمالاً با قیمت 249 دلار برای مدل 128 گیگابایتی و 279 دلار برای مدل 256 گیگابایتی عرضه می‌شود.

نظر شما درباره CMF Phone 1 چیست؟

نوشته ناتینگ گوشی CMF Phone 1 را رسماً تأیید کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.