رونمایی از Nothing Phone (3) به سال ۲۰۲۵ موکول شد؟

گوشی Nothing Phone (2) سال گذشته و در تیرماه ۱۴۰۲ رسما رونمایی شد. با نزدیک‌شدن به تیرماه ۱۴۰۳ انتظار داریم که جانشین آن نیز معرفی شود. این جانشین احتمالا با نام ناتینگ فون ۳ ارائه گردد. با این حال گزارش جدیدی ادعا دارد که رونمایی از Nothing Phone (3) به سال ۲۰۲۵ موکول شده است.

رونمایی از Nothing Phone (3)

به تازگی و در یک پیام ویدیویی، کارل پی، بنیانگذار و مدیر عامل Nothing در مورد برنامه‌های این شرکت برای معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی در دستگاه‌هایش صحبت کرد و به Nothing Phone (3) نیز اشاره کرد.

کارل پی نظرات خود را در مورد وضعیت فعلی هوش مصنوعی و ادغام آن با محصولات به اشتراک گذاشت. او به توجه بسیار زیادی که هوش مصنوعی به خود جلب کرده، اذعان داشت و اشاره کرد که اگرچه برخی از پیشرفت‌ها چشمگیر هستند، برخی دیگر ممکن است گیج کننده باشند.

وی تاکید کرد که گوشی‌های هوشمند همچنان پلتفرم اصلی برای هوش مصنوعی خواهند بود و از پایگاه گسترده بیش از 4 میلیارد کاربری این محصول می‌توان انتظار داشت که این روند همینطوری ادامه پیدا کند.

هوش مصنوعی گوگل

او خاطرنشان کرد که روش استفاده ما از تلفن های هوشمند نیاز به یک بازنگری اساسی دارد، زیرا تجربه فعلی کاربری تا حدود زیادی برای بیش از یک دهه بدون تغییر باقی مانده است.

او آینده‌ای را پیش‌بینی می‌کند که در آن گوشی‌های هوشمند یک رابط بسیار شخصی، پویا و بین دستگاهی ارائه می‌دهند. این سبب ارتباط انسانی بیشتری با فناوری شده و باعث می‌شود تعاملات طبیعی‌تر و شهودی‌تر به نظر برسد.

او اضافه کرد که طی ۲ ماه گذشته، تیم Nothing روی طراحی و نمونه سازی تعاملات هوش مصنوعی کار کرده است. او برخی از مفاهیم اولیه را برای نشان دادن چشم انداز آنها به اشتراک گذاشت و قصد دارد این نوآوری ها را به تدریج معرفی کند که از سال آینده و با عرضه Nothing Phone (3) شروع شود.

این یعنی سال ۲۰۲۵ باید سالی باشد که ناتینگ فون ۳ معرفی می‌شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که تاخیر در معرفی محصول جدید برای صبر کردن در جهت آماده شدن ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی، منطقی است؟

نوشته رونمایی از Nothing Phone (3) به سال ۲۰۲۵ موکول شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.