تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شد

وبسایت قزاقستانی سامسونگ اخیرا تصویری رسمی از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را منتشر کرده است. این تصویر، دو گوشی تاشو آینده سامسونگ را تنها از یک زاویه نمایش می‌دهد؛ اما در عین‌حال طراحی کلی گوشی‌ها را به خوبی تداعی می‌کند.

به بیان خلاصه تغییرات زیادی به چشم نمی‌خورد. به‌نظر می‌رسد که میزان گردشدگی زوایا در گلکسی زد فولد 6 نسبت به گلکسی زد فولد 5 کاهش یافته است. این موضوع با تصویر زنده‌ای که چند روز قبل توسط یک افشاگر با شناسه Ice Universe منتشر شده بود؛ مطابقت دارد.

ظاهرا سامسونگ با هدف دستیابی به نسبت ابعاد 22:9 روی نمایشگر خارجی (به‌جای نسبت ابعاد 23.1:9 در مدل 2023) ضخامت حواشی اطراف نمایشگر را کاهش داده است. این دستاورد بدون تغییر چشمگیر ابعاد گوشی محقق شده است.

مشخص نیست که آیا گرد شدن زوایای گوشی نیز به این موضوع کمک کرده است یا خیر؛ اما سیستم دوربین پشتی ظاهرا بدون تغییر به‌نظر می‌رسد. ماژول جزیره‌ای شکل برجسته از 3 لنز دوربین میزبانی نموده و هر لنز به‌طور مجزا از سطح جزیره بیرون زده است. با این‌حال تنها این‌بار به‌جای استفاده از حلقه فلزی از حاشیه مشکی‌رنگ استفاده شده است.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 کماکان دارای سیستم دوربین دوگانه بوده و از نمایشگر خارجی پوشه‌ای شکل همانند نمونه موجود در گلکسی زد فلیپ 5 بهره خواهد برد. البته ظاهرا اندازه نمایشگر کمی افزایش یافته و از 3.4 به 3.9 اینچ خواهد رسید. در واقع به‌نظر می‌رسد که فاصله نمایشگر با دوربین‌ها در مقایسه با مدل نسل فعلی کاهش خواهد یافت.

با نزدیک شدن به موعد معرفی گوشی‌های تاشو و گجت‌های پوشیدنی جدید سامسونگ در ماه جولای انتظار می‌رود که شاهد افشای تصاویر و جزئیات بیش‌تری درباره آنها باشیم.

تصویر گوشی‌های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ

نوشته تصاویر رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.