گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ ‌احتمالا در خارج از خاک چین عرضه خواهد شد

شیائومی از سال‌ها قبل در زمینه عرضه گوشی‌های تاشو با مکانیسم کتابی‌شکل فعالیت دارد. این گوشی‌ها صرفا در بازار چین عرضه می‌شوند. نخستین گوشی تاشو کمپانی به سبک صدفی‌شکل به احتمال فراوان شیائومی میکس فلیپ نامگذاری شده و وضعیت کاملا متفاوتی را تجربه خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات پیش‌تر فاش شده اکنون می‌دانیم که این گوشی در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. اکنون بنا بر برخی دلایل به‌نظر می‌رسد که این گوشی برخلاف سری شیائومی میکس فولد در سطح جهانی عرضه شده و صرفا به بازار چین محدود نخواهد بود.

نسخه جهانی شیائومی میکس فلیپ با شماره مدل 2405CPX3DG در پایگاه داده IMEI ظاهر شده است. حرف G در قسمت پایانی شماره مدل مخفف کلمه Global به‌معنای جهانی بوده و صرفا به دستگاه‌های قابل عرضه در خارج از بازار چین اختصاص داده می‌شود.

جهت درک بهتر موضوع بایستی خاطرنشان کرد که شیائومی میکس فلیپ با شماره مدل 2405CPX3DC موفق به دریافت گواهینامه فروش در کشور چین شده است. حرف C در قسمت انتهایی شماره مدل مخفف کلمه چین (China) است.

توان پردازشی شیائومی میکس فلیپ احتمالا از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام تامین خواهد شد. این گوشی تاشو مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.55 اینچی و قابلیت OIS، دوربین تله‌فوتو 60 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری و سنسور 1/2.8 اینچی و لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی خواهد بود.

انتظار می‌رود که این گوشی در حد فاصل ماه‌های جولای تا سپتامبر عرضه شود. بنابراین این گوشی در صورت عرضه در بازار جهانی احتمالا به‌طور مستقیم با گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 رقابت خواهد کرد. گوشی تاشو صدفی‌شکل سامسونگ در ماه جولای عرضه خواهد شد.

نوشته گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ ‌احتمالا در خارج از خاک چین عرضه خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.