تصاویر رسمی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ FE منتشر شد

روز گذشته تصاویر رسمی و مشخصات کامل ساعت هوشمند آینده سامسونگ موسوم به گلکسی واچ FE در فضای مجازی منتشر شد.

بر این اساس نسخه 40 میلی‌متری گلکسی واچ FE مجهز به یک نمایشگر سوپر آمولد 1.2 اینچی با رزولوشن 396×396 پیکسل، باتری 247 میلی‌آمپرساعتی، 1.5 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، شارژ بی‌سیم مغناطیسی، مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر، بدنه آلومینیومی و گواهینامه‌های حفاظتی و نظامی IP68 و MIL-STD-810H خواهد بود.

توان پردازشی این اسمارت‌واچ از طریق تراشه اگزینوس W920 تامین شده و در بخش نرم‌افزاری نیز شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل Wear OS و رابط کاربری One UI Watch 5.0 سامسونگ خواهیم بود.

این پدیده به نوبه خود جالب توجه به‌نظر می‌رسد؛ چرا که برند کره‌ای به تازگی از نسخه 6.0 رابط کاربری اختصاصی خود برای دستگاه‌های پوشیدنی رونمایی کرده است. بنابراین ظاهرا گلکسی واچ FE در بدو عرضه به بازار از جدیدترین نسخه رابط کاربری One UI Watch بهره‌مند نخواهد شد.

این دستگاه مجهز به شتاب‌سنج، فشارسنج، آنالیز امپدانس بیوالکتریک، حسگر الکتریکی ضربان قلب، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیس، حسگر روشنایی و نمایشگر اپتیکی ضربان قلب خواهد بود.

بر اساس شایعات، گلکسی واچ FE تداعی‌گر عرضه دوباره گلکسی واچ 4؛ محصول سال 2021 شرکت سامسونگ خواهد بود. بی‌تردید فهرست مشخصات فاش شده نیز همین فرضیه را مورد تائید قرار می‌دهد.

بدیهی است که این مدل به‌عنوان یک گجت پایین‌رده در سبد محصولات سامسونگ قرار خواهد گرفت؛ اما جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی واچ FE ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد سامسونگ در روز 10 جولای (20 تیر ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. برند کره‌ای در جریان این رویداد احتمالا از سری گلکسی واچ 7، گلکسی واچ اولترا و گوشی‌های تاشو جدید با اسامی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 نیز رونمایی خواهد کرد.

نوشته تصاویر رسمی ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ FE منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.