فهرست مشخصات رسمی گوشی Xiaomi 14 Civi منتشر شد

از زمان عرضه سری شیائومی Civi به بازار سال‌ها گذشته و ظاهرا قرار است این خانواده برای نخستین بار در خارج از خاک چین ارائه شود. Xiaomi 14 Civi طی روز 12 ژوئن (23 خرداد ماه) در بازار هندوستان عرضه شده و اکنون فروشگاه Flipkart یک میکروسایت اختصاصی را برای این محصول راه‌اندازی کرده است.

این وبسایت برخی مشخصات کلیدی Xiaomi 14 Civi را فاش می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی مدل ری‌برند شده شیائومی Civi 4 Pro به‌شمار می‌رود؛ دستگاهی که پیش‌تر طی ماه مارس به‌طور رسمی در بازار چین عرضه شد.

اطلاعات مندرج در وبسایت مذکور نشان می‌دهند که این گوشی هوشمند مجهز به سیستم دوربین حرفه‌ای لایکا با برد 15 تا 50 میلی‌متری خواهد بود. این پیکره‌بندی با سیستم دوربین سه‌گانه شیائومی Civi 4 Pro شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت OIS، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم 2 برابری مطابقت دارد.

همچنین فروشگاه Flipkart از وجود قابلیت HDR سینمایی 25 میلی‌متری، عکاسی فوق‌عریض 15 میلی‌متری با میدان دید 120 درجه‌ای، دوربین‌های سلفی 32 مگاپیکسلی دوگانه (دقیقا همانند شیائومی Civi 4 Pro) و نمایشگری با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف، پوشش کورنینگ گوریلا گلس Victus 2، نرخ نوسازی 120 هرتزی و رزولوشن 1.5K خبر داده است.

این گوشی 7.4 میلی‌متر ضخامت داشته و پنل پشتی آن دارای بافت چرمی با فناوری نانو است. مقاومت این پوشش در مقایسه با نسل قبلی بایستی 6 برابر بیش‌تر باشد.

گوشی Xiaomi 14 Civi در مدل‌های رنگی آبی (Cruise Blue)، سبز (Matcha Green) و مشکی (Shadow Black) به بازار عرضه خواهد شد. توان پردازشی این دستگاه دقیقا همانند شیائومی Civi 4 Pro از طریق تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 تامین خواهد شد. باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی گوشی از فناوری شارژ سریع 67 واتی در بستر سیم پشتیبانی خواهد کرد.

تمامی این مشخصات به‌طور کامل با شیائومی Civi 4 Pro مطابقت دارند؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد که شایعات درباره تغییر نام برند تجاری، درست از آب در آمده‌اند. در حال حاضر تنها ابهام باقیمانده به مقوله قیمت‌گذاری مربوط می‌شود. با معرفی Xiaomi 14 Civi در روز 23 خرداد ماه تمامی ابهامات درباره این گوشی هوشمند برطرف خواهند شد.

جزئیات رسمی مربوط به گوشی Xiaomi 14 Civi

نوشته فهرست مشخصات رسمی گوشی Xiaomi 14 Civi منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.