راهبرد گوشی‌های تاشو کوچک شیائومی و آنر برای رقابت با گلگسی زد فلیپ ۶ سامسونگ

دیروز، آنر تایید کرد که گوشی تاشو کوچک خود با نام Magic V Flip را در تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ و در چین رونمایی خواهد کرد. همچنین انتظار داریم در آینده نه‌چندان دور رونمایی از گوشی تاشو کوچک شیائومی انجام شود. به تازگی گزارشی درباره راهبرد گوشی‌های تاشو کوچک شیائومی و آنر برای رقابت با گلگسی زد فلیپ ۶ سامسونگ منتشر شده که جالب توجه است.

نبرد گوشی های تاشو کوچک در سال ۲۰۲۴

در حالی که این آنر در تیزرهای رسمی به طراحی خاصی Magic V Flip اشاره کرده اما هیچ اشاره‌ای به تراشه آن وجود ندارد. بر اساس آن تیزرها می‌توان گفت که جذب مخاطبین خانم با طراحی ظریف احتمالا از اولویت‌های Honor خواهد بود.

پست بالا در شبکه اجتماعی Weibo نشان می دهد که Vivo و Oppo که با عناوین آبی و سبز ذکر شده‌اند، توسعه گوشی‌های کوچک تاشو خود را متوقف کرده اند. این بدان معناست که هر دو برند ممکن است امسال برنامه‌ای برای عرضه یک گوشی تاشو کوچک نداشته باشند. این دو برند سال گذشته Vivo X Flip و Oppo Find N3 Flip را عرضه کردند. با این حال، بعید است که جانشین‌های آن‌ها در سال 2024 عرضه شوند.

در عین حال، برندهایی مانند آنر و شیائومی با مهره‌های جدیدی مانند Honor Magic V Flip و Xiaomi Mix Flip به بازار وارد می‌شوند. یک منبع چینی گفته که این دستگاه‌ها برای افزایش اندازه نمایشگر بیرونی از سوراخ یا سوراخ‌هایی برای قرار دادن دوربین استفاده خواهند کرد.

گوشی Honor Magic V Flip برای مصرف‌کنندگان خانم طراحی شده و در بالاترین مدل خود 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می دهد. این برند قبلاً تأیید کرده است که در دو گزینه دیگر مانند 12 گیگابایت حافظه رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت حافظه رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه خواهد شد.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که این گوشی دارای باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع 66 واتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین در رنگ های مشکی، سفید و صورتی عرضه خواهد شد.

از سوی دیگر، شیائومی Mix Flip خود را به عنوان یک پرچمدار خالص معرفی می کند. طبق گزارش ها، این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دوربین 60 مگاپیکسلی (2x تله فوتو) در پشت، دوربین جلو 32 مگاپیکسلی و شارژ سریع 67 واتی خواهد بود.

به این ترتیب در طراحی و تولید گوشی تاشو کوچک بعدی، شیائومی سعی دارد عملکرد محور و آنر طراحی محور پیش برود. در مقابل باید دید که سامسونگ روی زد فلیپ ۶ چه تصمیمی دارد و می‌تواند ترکیبی از هم دو را ارائه کند یا خیر.

نظر شما چیست؟ اگر بخواهید روی خرید گوشی تاشو کوچک پیش بروید، کدام راهبرد برای شما جذاب‌تر است؟

نوشته راهبرد گوشی‌های تاشو کوچک شیائومی و آنر برای رقابت با گلگسی زد فلیپ ۶ سامسونگ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.