آیفون 16 پرو اپل دارای نمایشگر با باریک‌ترین حواشی در جهان خواهد بود

بر اساس دو گزارش جدید که توسط افشاگران چینی منتشر شده است؛ گوشی آینده آیفون 16 پرو اپل مجهز به باریک‌ترین حواشی در اطراف نمایشگر خود خواهد بود. این گوشی هوشمند احتمالا در ماه سپتامبر امسال عرضه خواهد شد.

در این میان یکی از افراد افشاگر حتی به اندازه دقیق حواشی اطراف نمایشگر آیفون نیز اشاره نموده است. به گفته وی ضخامت حواشی اطراف نمایشگر آیفون 16 پرو برابر با 1.2 میلی‌متر خواهد بود؛ در حالی‌که آیفون 16 پرو مکس با وجود حواشی 1.15 میلی‌متری در اطراف نمایشگر خود همه چیز را یک گام دیگر ارتقاء خواهد داد.

همین منبع برای مقایسه هرچه بهتر ادعا می‌کند که ضخامت حواشی اطراف نمایشگر آیفون 15 پرو برابر با 1.71 میلی‌متر است. بنابراین اگرچه تفاوت میان دستگاه‌ها فاحش نخواهد بود؛ اما هنگام مشاهده دو گوشی در کنار یکدیگر، تفاوت کاملا آشکار خواهد بود.

بدین‌ترتیب آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از سری گلکسی S24 سامسونگ و تمامی دستگاه‌هایی که تاکنون در تاریخ عرضه شده‌اند؛ پیشی خواهند گرفت. این گوشی‌ها رویای دستیابی به پنلی با طراحی بدون حاشیه را یک گام دیگر به واقعیت نزدیک‌تر می‌کنند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها آیفون‌ 16 پرو همانند آیفون 15 پرو مکس از ماژول تله‌فوتو Tetraprism با بزرگنمایی 5 برابری بهره خواهد برد. همچنین شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که آیفون‌ 16 پرو مکس مجهز به یک ماژول فوق‌عریض 48 مگاپیکسلی جدید و باتری با چگالی انرژی بالاتر خواهد بود.

تصویر آیفون 15 پرو

نوشته آیفون 16 پرو اپل دارای نمایشگر با باریک‌ترین حواشی در جهان خواهد بود اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.