گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با فناوری شارژ 66 واتی در راه است

طی ماه گذشته میلادی برند آنر از گوشی‌های هوشمند آنر 200 و آنر 20 پرو در بازار چین رونمایی کرد. گمانه‌زنی‌ها نشان می‌دهند که این برند طی ماه ژوئن از گوشی تاشو جدید خود به سبک صدفی‌شکل در کشور چین رونمایی خواهد کرد. اخیرا یک گوشی آنر با شماره مدل LRA-AN00 موفق به دریافت گواهینامه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این محصول احتمالا با نام تجاری آنر مجیک V فلیپ روانه بازار خواهد شد.

برای تائید اینکه دستگاه با شماره مدل LRA-AN00 همان آنر مجیک V فلیپ است؛ هیچ‌گونه راهکار مشخصی وجود ندارد. با این‌حال فهرست 3C نشان می‌دهد که این گوشی احتمالا همراه با آداپتور شارژر HN-110600C00/ HW-110600C02 عرضه خواهد شد. این شارژر از فناوری شارژ سریع با حداکثر توان 66 وات پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارش‌ها، آنر مجیک V فلیپ احتمالا همانند سری موتورولا ریزر 50 از نمایشگر خارجی غول‌پیکری بهره خواهد برد. اگرچه اندازه دقیق این نمایشگر هنوز مشخص نشده است؛ اما احتمالا یک ماژول دوربین دایروی‌شکل با 3 سنسور و یک فلاش LED در کنار آن قرار خواهد گرفت.

انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی باشد. ظاهرا این باتری بزرگ‌ترین نمونه به‌کارگیری شده در گوشی‌های تاشو به سبک صدفی‌شکل به‌شمار خواهد رفت. متاسفانه سایر جزئیات مربوط به این گوشی کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

گواهینامه 3C که احتمالا برای گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ صادر شده است.

بر اساس شایعات برند آنر روی توسعه گوشی‌های سری X60 برای بازار چین نیز کار می‌کند. اگرچه آنر X60 احتمالا طی ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد؛ اما هنوز شایعات یا جزئیات دقیقی درباره این مدل منتشر نشده است. یک گزارش اخیرا منتشر شده ادعا می‌کند که این دستگاه مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف، باتری قدرتمند و شاسی مقاوم در برابر سقوط خواهد بود.

از سوی دیگر یک گوشی تاشونده افقی با نام آنر مجیک V3 نیز در حال پشت سر گذاشتن مراحل توسعه خود جهت عرضه در بازار چین است. بر اساس شایعات این گوشی تاشو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام بوده و احتمالا در ماه جولای امسال معرفی خواهد شد.

نوشته گوشی تاشو آنر مجیک V فلیپ با فناوری شارژ 66 واتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.