بنچمارک AnTuTu فهرست 10 گوشی پرچمدار برتر در ماه مه 2024 را منتشر کرد

بنچمارک AnTuTu فهرستی از 10 گوشی هوشمند پرچمدار برتر طی ماه مه 2024 را منتشر کرده است. گوشی اخیرا عرضه شده ویوو X100s در صدر این فهرست قرار دارد؛ دستگاهی که از تراشه جدید و ارتقایافته Dimensity 9300 پلاس ساخت شرکت مدیاتک بهره می‌گیرد.

این تراشه اساسا نمونه اورکلاک شده نسخه استاندارد Dimensity 9300 به‌شمار رفته و از قابلیت‌های ارتقایافته هوش مصنوعی مانند پشتیبانی از انواع مختلف مدل‌های زبانی بزرگ (LLM) نظیر Gemini Nano گوگل و Llama 2 و Llama 3 متا برخوردار است.

جدول مربوط به رتبه‌بندی گوشی‌های هوشمند پرچمدار برتر طی ماه مه 2024 در ادامه قابل مشاهده است.

گوشی اوپو فایند ایکس 7 مجهز به تراشه Dimensity 9300 در رتبه دوم قرار دارد. گوشی رد مجیک 9 پرو پلاس نخستین ورودی از ارودگاه کوالکام به‌شمار رفته و به لطف استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در رتبه سوم جای گرفته است. استقرار گوشی iQOO Neo 9S Pro در جایگاه ششم امری جالب توجه به‌نظر می‌رسد.

دستگاه‌های سری iQOO Neo بیش از آنکه در طیف مدل‌های پرچمدار طبقه‌بندی شوند؛ معمولا گیمرهای میان‌رده را هدف قرار می‌دهند. با این‌حال استفاده از تراشه Dimensity 9300 پلاس موجب شده تا نام این دستگاه به فهرست 10 گوشی پرچمدار برتر وارد شود. با این وجود، مدل قهرمان ماه آوریل یعنی ایسوس راگ‌فون 8 پرو در فهرست جدید حضور ندارد.

شایان به ذکر است که امتیازات کسب شده توسط تمامی این دستگاه‌ها کاملا به یکدیگر نزدیک بوده و بنابراین رتبه‌بندی ماه آینده احتمالا با ماه‌های پیش از آن تفاوت خواهد داشت.

نوشته بنچمارک AnTuTu فهرست 10 گوشی پرچمدار برتر در ماه مه 2024 را منتشر کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.