صفحه پشتیبانی گلکسی واچ FE در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شد

در گذشته بارها شایعه شده که سامسونگ روی توسعه یک مدل‌ مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ کار می‌کند. این مدل احتمالا ضمن برگزاری رویداد آینده گلکسی آنپکد و در کنار سری گلکسی واچ 7 و انگشتر هوشمند گلکسی رینگ معرفی می‌شود.

بر اساس برخی گمانه‌زنی‌ها برند کره‌ای از نسخه فن ادیشن گلکسی واچ رونمایی خواهد کرد؛ اما این محصول احتمالا مدل به‌روزرسانی شده گلکسی واچ 4 به‌شمار خواهد رفت. اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ در صفحات پشتیبانی رسمی وبسایت‌های منطقه بریتانیا و آمریکای لاتین سامسونگ رویت شده است.

سامسونگ گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 در وبسایت مناطق بریتانیا و آمریکای لاتین سامسونگ مشاهده شده‌ است. این موضوع به عرضه قریب‌الوقوع اسمارت‌واچ مذکور اشاره دارد. شایان به ذکر است که گواهینامه TDRA نیز عرضه همین ساعت هوشمند با نام گلکسی واچ FE را مورد تائید قرار داده است.

صفحات پشتیبانی گلکسی واچ FE به هیچ‌گونه جزئیات کلیدی درباره این گجت پوشیدنی اشاره نکرده‌اند؛ اما فرضیه عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌‌تر گلکسی واچ را تقویت می‌کنند. همچنین سامسونگ گلکسی واچ FE با شماره مدل SM-R861 اخیرا در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) نیز رویت شده است.

گواهینامه FCC نشان می‌دهد که این اسمارت‌واچ از فناوری شارژ بی‌سیم 5 واتی پشتیبانی خواهد کرد. یک گزارش دیگر نشان می‌دهد که گجت پوشیدنی آینده در کشورهای آمریکا، کره و بازارهای جهانی قابل دسترس خواهد بود. یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس نیز اخیرا فهرستی از محصولات آینده سامسونگ که نام گلکسی واچ FE نیز در آن به چشم می‌خورد را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشت.

اگرچه اکنون شانس عرضه مدل ارزان‌قیمت‌‌تر گلکسی واچ بیش از پیش افزایش یافته است؛ اما در خصوص نام این محصول کماکان ابهاماتی وجود دارد. در واقع سامسونگ می‌تواند این اسمارت‌واچ را با نام Galaxy Watch 4 (2024) یا گلکسی واچ فن ادیشن روانه بازار نماید. دلیل به‌کارگیری احتمالی نام Galaxy Watch 4 (2024) این است که گلکسی واچ 4 نیز از شماره مدل SM-R860 استفاده می‌کند.

نوشته صفحه پشتیبانی گلکسی واچ FE در وبسایت رسمی سامسونگ راه‌اندازی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.