خرید هاست وردپرس ارزان با سرعت بالا در مارال هاست

کار درست را کسی انجام می‌دهد که قبل از خرید هاست وردپرس ارزان با سرعت بالا، در مورد آن تحقیق می‌کند. ما در این مطلب اثبات می‌کنیم که تحقیق‌کردن شما چقدر برایتان مفید است. چرا که اگر یک هاست کم حجم و با پهنای باند پایین خرید کنید، سرعت لود سایت کاهش پیدا می‌کند و احتمال از دست دادن مخاطب بالا می‌رود. به همین دلیل واجب است تا انتهای مطلب همراه ما باشید تا بتوانید یک هاست خوب، ارزان و با سرعت بالا برای فروشگاه خود تهیه کنید.

چرا از هاست وردپرس استفاده کنیم؟

بهینه‌نبودن هاست برای CMS وردپرس، کارکرد سایت را مختل می‌کند. هاست‌های وردپرسی به وب‌سرور LiteSpeed و هاردهای nvme مجهیز هستند. لایت اسپید سرعت بارگذاری سایت را کاهش می‌دهد و همین باعث ماندگاری کاربر در سایت می‌شود.

اگر هاست شما بهینه باشد، بعد از ایندکس محتواهای سایت در گوگل، می‌توانید راحت‌تر جای رقبا قرار بگیرید. چرا؟ وقتی سایت شما سریع برای کاربر نمایان می‌شود و کاربر در سایت می‌ماند، گوگل یک امتیاز مثبت برای سایت شما لحاظ می‌کند و شما می‌توانید در رتبه‌های بهتر جای بگیرید.

ویژگی‌های بهترین هاست WordPress

بهترین هاست وردپرس، 7 تا ویژگی دارد. تمام این ویژگی‌ها مانند فضای ذخیره‌سازی، سرعت، امنیت و…، برای سایت شما ضروری هستند. در ادامه شما را با ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس ارزان آشنا می‌کنیم.

فضای ذخیره سازی

اگر هاست شما فضای ذخیره‌سازی کافی نداشته باشد، شما باید اطلاعات قدیمی را حذف کنید تا فضا برای بارگذاری اطلاعات جدید فراهم شود. حذف اطلاعات قدیمی از لحاظ سئو به سایت شما آسیب وارد می‌کند. به‌همین دلیل سایت شما به یک هاست با فضای ذخیره‌سازی زیاد نیاز دارید.

ممکن است سایت شما کاربرمحور باشد. باتوجه‌به‌اینکه کاربر دیدگاه، عکس یا فیلم ارسال می‌کند، امکان پر شدن فضای هاست وجود دارد. به‌همین دلیل شما باید از اهمیت فضای ذخیره‌سازی آگاه شوید.

پهنای باند

وظیفۀ پهنای باند، مشخص‌کردن ظرفیت هاست برای انتقال داده در یک بازۀ زمانی خاص است. اگر پهنای باند هاست شما کم باشد، دسترسی سایت برای بازدیدکنندگان سخت‌تر می‌شود و برخی از آن‌ها ممکن است نتوانند از سایت شما استفاده کنند. پس باید هاستی را انتخاب کنید که پهنای باند بیشتری داشته باشد.

سرعت زیاد

سرعت لود سایت برای مخاطب بسیار مهم است. کاربران به‌خصوص قشر Z هیچ علاقه‌ای به منتظر ماندن ندارند. پس شما نباید اجازه دهید سایتتان به کُندی بارگذاری شود. این‌کار علاوه بر اینکه کاربر را فراری می‌دهد، باعث افت رتبۀ سایت شما در موتورهای جستجو می‌شود.

وب‌سرور لایت‌اسپید در هاست‌های وردپرسی می‌تواند کمک کند تا سرعت سایت شما بهبود یابد؛ اما اگر هاست شما کم حجم باشد، بازهم با مشکل مواجه می‌شوید. پس بهتر است در زمان تهیۀ هاست وردپرس، به این نکته توجه کنید که فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند اهمیت زیادی برای سایت دارد.

امنیت

باوجوداینکه وظیفۀ افزونه‌های وردپرسی زیادی تامین امنیت سایت است، اما اگر هاست شما ایمن نباشد، احتمال نفوذ هکر و از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. استفاده از SSL، فایروال، اسکن خودکار بدافزار و دیگر پروتکل‌های امنیتی باعث می‌شود که شما یک دیوار دفاعی در برابر حملات ایجاد کنید.

وظیفۀ گواهینامه‌های SSL، رمزنگاری‌کردن داده‌ها است. فایروال از سایت شما را در برابر DDoS محافظت می‌کند. برخی از مشکلات سایت، به‌صورت مخفیانه در هاست قرار می‌گیرد که با اسکن خودکار بدافزار این مشکل شناسایی و حذف می‌شود.

وب سرور لایت‌اسپید

وظیفۀ وب‌سرور لایت اسپید، بهینه‌سازی سرعت سایت است. این بو‌سرور به‌عنوان جایگزین آپاچی است و نسبت به آپاچی ، کیفیت بهتری دارد. لایت اسپید به سایت‌های پربازدید کمک می‌کندتا سرعت پردازش صفحات برای کاربران بالا باشد. پورفورمنس این وب‌سرور در هاست‌ها بالا است و بدون وقفه و اختلال آپدیت می‌شود.

سرعت وب سایت

هیچ کاربری تمایل به صبر کردن ندارد. مخاطبان وقتی در گوگل جستجو می‌کنند، انتظار دارند بین 3 تا 5 ثانیه سایت بارگذاری شود. اگر سرعت لود وب‌سایت شما بیشتر از 5 ثانیه باشد، کاربر سایت را ترک می‌کند و به سایت رقیب مراجعه می‌کند. همین دلیل می‌تواند رتبۀ سایت شما را در موتورهای جستجوگر تغییر دهد و رقبا بالای سایت شما قرار بگیرند.

استفاده از سرورهای SSD، یکی از راه‌های کاربردی برای افزایش سرعت سایت است. شما با استفاده از این سرورها، به‌راحتی می‌توانید سرعت خود را افزایش دهید.

به روزرسانی‌های موردنیاز وردپرس

بعد از راه‌اندازی سایت، شما باید افزونه‌های مرتبط مانند رنک‌مث یا یواست سئو، المنتور یا المنتور پرو، ووکامرس، تماس با ما 7، گرویتی فرم و… نصب کنید. وردپرس و این پلاگین‌ها هر چند ماه یک‌بار به‌روزرسانی می‌شود. پس شما باید همواره افزونه‌ها و وردپرس را آپدیت نگه‌دارید. پس شما هر چند هفته یک‌بار باید به سایت خود مراجعه و تمام افزونه‌ها را آپدیت کنید.

با به‌روزنگه‌داشتن سایت، شما امنیت فروشگاه خود را ارتقا می‌دهید. اگر شما سایت خود را به‌روز نکنید، احتمال نفوذ هکر به درون آن وجود دارد.

بهترین ارائه دهنده هاست وردپرس ارزان با سرعت بالا در ایران

یک ارائه دهنده باید مانند یک مادر مواظب سایت شما باشد و سیستمی فراهم کند تا زمینۀ افزایش سرعت سایت را فراهم کند. از طرفی دیگر هر لحظه ممکنه سایت شما از دسترس خارج شود؛ پس لازم است که این ارائه‌دهنده تیم پشتیبانی پاسخگو و با دانش داشته باشد تا هر موقع که شما به مشکلی خورده‌اید، بتواند آن‌را برطرف کند.

ممکن است شما قالبی نصب کنید که به PHP ورژن جدید نیاز داشته باشد ولی ورژن پی‌اچ‌پی هاست شما پایین‌تر باشد. تیم پشتیبانی باید در این مرحله به کمک شما بیاید تا بتوانید به‌راحتی قالب را نصب کنید.

خرید هاست وردپرس مارال هاست، یکی از راه‌های پیشنهادی ما است. چرا که این ارائه دهنده علاوه‌بر تامین امنیت به‌کمک لایت‌اسپید، SSL، فایروال و…، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند مناسبی به شما ارائه می‌دهد و شما می‌توانید سرعت لود وبسایت خود را به زیر 1.5 ثانیه برسانید.

جمع بندی

SSL، فایروال، وب‌سرور لایت‌اسپید، فضای مناسب برای ذخیره‌سازی، پهنای باند نامحدود، پشتیبانی پاسخگو و… از مهم‌ترین امکاناتی است که یک سایت وردپرسی به آن نیاز دارد. پس در زمان خرید باید به دنبال سایتی باشید که این امکانات ضروری ارائه دهد. یکی از سایت‌های ارائه‌دهنده این امکانات، مارال هاست است. پس شما قبل از خرید بهتر است این سایت را مورد بررسی قرار دهید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته خرید هاست وردپرس ارزان با سرعت بالا در مارال هاست اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,

برچسب ها:



با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.