تاریخ عرضه وان پلاس Nord 4 احتمالا اواخر تیر ۱۴۰۳ خواهد بود

برخی میان‌رده‌های برند OnePlus در سری Nord عرضه می‌شوند. این محصولات معمولا ریبرد سری Ace هستد که در چین ارائه می‌شود. به تازگی و در گزارشی غیررسمی می‌شنویم که تاریخ عرضه وان پلاس Nord 4 احتمالا اواخر تیر ۱۴۰۳ خواهد بود.

تاریخ عرضه وان پلاس Nord 4

در حالی که وان پلاس گوشی اقتصادی‌تر OnePlus Nord CE4 را حدود ۲ ماه پیش عرضه کرد، گوشی Nord 4 هنوز رسما معرفی نشده است. طبق یک گزارش جدید، قرار است مدل رده‌بالاتر به زودی ارائه شود. به طور خاص، در یکی از روزهای هفته سوم جولای که اواخر تیر یا اوایل مرداد خواهد بود.

با فرض اینکه این شایعه محقق شود، بدان معنا خواهد بود که Nord 4 تقریباً یک سال پس از نسخه قبلی خود یعنی Nord 3 معرفی خواهد شد.

وان پلاس Ace 3V

وان پلاس Ace 3V

انتظار می رود Nord 4 همان Ace 3V باشد که برای بازار جهانی ری‌برند شده است. بنابراین، باید از تراشه کوالکام Snapdragon 7+ Gen 3 استفاده کند. این بهترین تراشه سری ۷ کوالکام تا به امروز است.

حافظه رم بین 12 و 16 گیگابایت و حافظه داخلی بین 256 و 512 گیگابایت قابل انتخاب است.

تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ کوالکام با هسته Cortex-X4 و هوش‌مصنوعی داخلی معرفی شد

اگر وان پلاس واقعاً بخواهد همان راهبرد ری‌برندینگ سری Ace را در پیش بگیرد، باید انتظار داشته باشید که OnePlus Nord 4 با صفحه نمایش AMOLED در اندازه 6.74 اینچی به رزلوشن 1240×2772 که رفرش‌ریت 120 هرتزی دارد، ارائه شود. این پنل با حداکثر روشنایی 2150 نیت می‌تواند تجربه خوبی را برای شما فراهم کند.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و دارای OIS است. دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین اصلی قرار دارد و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر قرار خواهد داشت.

باتری 5500 میلی آمپر ساعتی باید با شارژر ۱۰۰ واتی شارژ شود و در بخش نرم افزار البته باید اندروید 14 را با OxygenOS 14 در نظر داشته باشید.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید وان پلاس هستید؟

نوشته تاریخ عرضه وان پلاس Nord 4 احتمالا اواخر تیر ۱۴۰۳ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.