به‌روزرسانی One UI Watch 6 با امکانات اکوسیستم Galaxy AI منتشر خواهد شد

روز گذشته شرکت سامسونگ اعلام کرد که همزمان با عرضه رابط کاربری One UI 6 Watch ویژگی‌های Galaxy AI را برای ساعت‌های هوشمند خود ارائه خواهد کرد. این پوسته سفارشی احتمالا به‌همراه سیستم‌عامل Wear OS 5 عرضه خواهد شد. Wear OS 5 نیز آخرین نسخه سیستم‌عامل شرکت گوگل برای گجت‌های پوشیدنی به‌شمار رفته و در اوایل ماه جاری میلادی معرفی شده است.

اکنون سامسونگ در رابطه با قابلیت‌های رابط کاربری One UI Watch 6 اطلاع‌رسانی کرده است. به گفته سامسونگ اکوسیستم Galaxy AI به پلتفرم امکان می‌دهد تا اطلاعات جامع‌تری را در زمینه سلامت ارائه نموده و به‌عنوان یک مشوق انگیزشی برای کمک به بهبود سلامت روزمره کاربران عمل نماید.

شاخص Energy Score از طریق تجزیه و تحلیل مجموعه‌ای از پارامترهای مرتبط با سلامت شخصی شامل میانگین و میزان پیوستگی زمان خواب، پیوستگی زمان بیداری، زمان خواب، فعالیت روز قبل، ضربان قلب در طول خواب و تغییرات ضربان قلب در درک بهتر وضعیت روزانه به کاربران کمک می‌کند.

این مشخصه دقیقا شبیه به ویژگی Body Battery به‌نظر می‌رسد؛ اما گسترش آن به یک پلتفرم دیگر نیز امری خوشایند محسوب می‌شود. نکات سلامت به ارتقاء آگاهی کاربران کمک کرده و بر اساس هدف خاصی که آنها برای خود تعیین کرده‌اند؛ نکات انگیزشی و راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهد.

فارغ از این ویژگی‌های جدید، آپدیت‌ One UI 6 Watch الگوریتم‌های پیشرفته‌تر سلامت و ابزارهای ردیاب بهتری را به ارمغان آورده و در صورت ترکیب با هوش مصنوعی، نگرشی جامع‌تر، شخصی‌سازی شده و عملی‌تر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. الگوریتم هوشمند خواب، اطلاعات عمیق‌تری را در زمینه خواب ارائه می‌کند. شاخص‌های جدید خواب برای Sleep Insight جزئیات بیش‌تر و دقیق‌تری را درباره کیفیت خواب عرضه کرده و در نتیجه کاربران می‌توانند عادت‌های بهتری را رعایت نمایند.

شاخص‌های افزوده شده شامل حرکت در طول خواب، تاخیر خواب، ضربان قلب و تعداد تنفس در طول خواب و معیارهای پیش‌تر پشتیبانی شده نظیر ساعات خروپف، سطح اکسیژن خون و چرخه خواب هستند. همچنین برخی معیارهای جدید دقیق‌تر مانند منطقه آستانه هوازی و غیر هوازی ضربان قلب برای دویدن، معیارهای قدرتی آستانه عملکردی برای دوچرخه‌سواران، روتین تمرینی جدید و حرکات مختلف برای یک تمرین شخصی جدید با یکدیگر ادغام شده و به شکل بی‌وقفه به تمرین بعدی منتقل می‌شوند.

در نهایت ویژگی جدید Race، عملکرد فعلی و پیشین کاربر در مسیرهای مشابه هنگام دویدن در فضاهای غیرمسقف و دوچرخه‌سواری را با یکدیگر مقایسه می‌کند.

جانهو پارک؛ معاون ارشد و رئیس تیم برنامه‌ریزی محصول اکوسیستم گلکسی ضمن توضیحاتی اعلام کرد: “ما با گسترش قدرت Galaxy AI در سراسر اکوسیستم خود به‌دنبال این هستیم که تمامی امکانات جدید را با تجربیات بهینه، قابلیت شخصی‌سازی و هوش مصنوعی بهتر پیوند زده و آنها را به کاربران خود ارائه نماییم. معرفی Galaxy AI برای گلکسی واچ تنها نقطه آغاز این فرآیند به‌شمار می‌رود. ما مشتاق هستیم تا در آینده از یکپارچه‌‌سازی‌های بیش‌تری برای اکوسیستم گلکسی خود رونمایی کنیم.”

به‌روزرسانی One UI 6 Watch در اواخر سال جاری میلادی منتشر شده و برنامه بتا محدود نیز در ماه ژوئن آغاز می‌شود. این به‌روزرسانی برای دستگاه‌های گلکسی واچ 4، گلکسی واچ 4 کلاسیک، گلکسی واچ 5، گلکسی واچ 5 پرو، گلکسی واچ 6 و گلکسی واچ 6 کلاسیک عرضه خواهد شد.

نوشته به‌روزرسانی One UI Watch 6 با امکانات اکوسیستم Galaxy AI منتشر خواهد شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.