مدل اروپایی گلکسی زد فولد 6 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد

پیش از این چندین نتیجه تست بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 در فضای مجازی منتشر شده است. این موضوع چندان تعجب‌آور نبود؛ چرا که نتایج تست بنچمارک متعلق به نسخه آمریکایی گوشی با شماره مدل SM-F956U بودند. اکنون نتیجه تست نسخه اروپایی این گوشی تاشو با شماره مدل SM-F956B نیز در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

بر این اساس نسخه اروپایی گلکسی زد فولد 6 نیز از تراشه اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که گوشی ارزان‌قیمت‌‌تر گلکسی زد فولد FE به‌صورت ترکیبی از تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس بهره خواهد برد.

گزارش منتشر شده توسط وبسایت The Elec نشان داد که ورژن پرچمدار گلکسی زد فولد 6 در تمامی مناطق جهان از پردازنده اسنپدراگون استفاده خواهد کرد. اکنون به لطف اسناد فاش شده از پایگاه داده گیک‌بنچ، صحت این ادعا به اثبات رسیده است.

دستگاه تست شده مشخصا دارای حافظه رم 12 گیگابایتی است. این ظرفیت از رم احتمالا در مدل پایه گوشی قابل دسترس خواهد بود. اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا همانند گلکسی زد فولد 5، رم 12 گیگابایتی تنها گزینه قابل دسترس برای گلکسی زد فولد 6 به‌شمار خواهد رفت؟ در پاسخ بایستی اعلام کرد که چنین سناریویی محتمل به‌نظر می‌رسد؛ چرا که تاکنون هیچ‌گونه شواهدی دال بر وجود مدل 16 گیگابایتی به‌دست نیامده است.

بر اساس شنیده‌ها مدل ارزان‌تر گلکسی زد فولد FE نیز احتمالا مجهز به رم 12 گیگابایتی خواهد بود. بنابراین مدل پرچمدار به منظور تثبیت جایگاه برتر خود احتمالا به حافظه رم با ظرفیت بالاتر احتیاج خواهد داشت.

فهرست امتیازات گیک‌بنچ برای مدل‌های اروپایی و آمریکایی سامسونگ گلکسی زد فولد 6

در بخش نرم‌افزاری توضیح چندانی برای ارائه وجود ندارد. گلکسی زد فولد 6 با رابط کاربری One UI 6.1 یا One UI 6.1.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 14 روانه بازار می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند احتمالا همانند سری گلکسی S24 از پشتیبانی نرم‌افزاری 7 ساله بهره‌مند خواهد شد.

بایستی توجه داشت که امتیازات کسب شده توسط مدل‌های اروپایی و آمریکایی گلکسی زد فولد 6 با یکدیگر تفاوت دارند؛ اما این تفاوت برای دستگاه‌های پیش تولید شده چندان معنادار نخواهند بود. در واقع حتی مشخص نیست که آیا دستگاه‌ها در حالت عملکردی Light تست شده‌اند یا خیر.

نوشته مدل اروپایی گلکسی زد فولد 6 از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاده خواهد کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.