ظرفیت باتری گلکسی رینگ سامسونگ مشخص شد: از 17 تا 22.5 میلی‌آمپرساعت

موردانتظارترین و هیجان‌انگیزترین محصول جدید سامسونگ، Galaxy Ring، به عرضه رسمی خود بسیار نزدیک است. ما از قبل اطلاعات زیادی در مورد این حلقه هوشمند داریم و با نزدیکترشدن به زمان رونمایی در رویداد Unpacked آینده، اطلاعات بیشتری نیز از آن منتشر می‌شود. به‌تازگی، گواهی FCC گلکسی رینگ و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ ظرفیت باتری این دو گجت را فاش کرده است که برای حلقه، با توجه به سایز آن از 17 تا 22.5 میلی‌آمپرساعت متفاوت است.

ظرفیت باتری گلکسی رینگ سامسونگ

گواهی FCC ظرفیت باتری گجت پوشیدنی آینده سامسونگ نشان داده است. مانند ساعت‌های هوشمند این شرکت، ظرفیت باتری گلکسی رینگ به اندازه آن بستگی دارد.

گلکسی رینگ در سایزهای 5، 6، 7، 8، 9، 10، 11، 12 و 13 (استاندارد ایالات‌متحده) عرضه خواهد شد. سه مدل اول دارای باتری 17 میلی‌آمپرساعتی، سایزهای 8 تا 11 دارای باتری 18.5 میلی‌آمپرساعتی و سایز 12 نیز دارای باتری 22.5 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. ظرفیت بزرگترین سایز حلقه (13) ذکر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که اندازه آن با سایز 12 برابر باشد.

ظرفیت باتری گلکسی رینگ

ظرفیت باتری گلکسی رینگ

گلکسی رینگ یک محصول کوچک است، بنابراین جای تعجبی نیست که باتری‌های استفاده‌شده در آن نیز کوچک باشند. بااین‌حال، انتظار می‌رود عمر باتری در تمامی سایزها یکسان باشد. مدیرعامل Samsung MX پیش از این بیان کرده بود که باتری Galaxy Ring با یک بار شارژ می‌تواند تا 9 روز دوام بیاورد، اگرچه می‌توان انتظار داشت که دوام شارژ آن در استفاده روزمره کمی کمتر از ادعاهای رسمی سامسونگ باشد.

برای کسانی که نمی‌دانند کدام اندازه حلقه مناسب انگشت آن‌هاست، سامسونگ راه‌حلی دارد. این شرکت نمونه‌هایی از همه اندازه‌ها را با یک کیت اندازه‌گیری برای مشتریان ارسال می‌کند تا آن‌ها بتوانند هر سایزی را آزمایش کنند و ببینند کدام یک مناسب‌تر است.

فرآیند خرید اساساً برای کسانی که از کیت اندازه‌گیری استفاده می‌کنند، طولانی‌تر خواهد بود، بنابراین اگر صبور نیستید، ممکن است بخواهید برای یافتن حلقه خود به روش‌های دیگری مانند پیچیدن یک نوار اندازه‌گیری نرم و انعطاف‌پذیر به دور انگشت خود روی بیاورید.

ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 6

لیست گلکسی زد فلیپ 6 (با شماره مدل SM-F741U) نیز در پایگاه داده FCC مشاهده شده است که استفاده از باتری‌های دو سلولی با شماره مدل EB-BF741ABY و EB-BF742ABY را تأیید می‌کند. از سوی دیگر، لیست PSI ظرفیت باتری 1097mAh و 2790mAh را تأیید می‌کند. بنابراین، درمجموع ظرفیت باتری اسمی این گوشی تاشو 3887 میلی‌آمپرساعت است که سامسونگ می‌تواند آن را به‌عنوان ظرفیت باتری معمولی 4000 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه کند.

به‌عنوان یادآوری، گلکسی زد فلیپ 5 با یک باتری 3591 میلی‌آمپرساعتی (971 میلی‌آمپرساعت + 2620 میلی‌آمپرساعت) عرضه شد که این شرکت آن را به‌عنوان یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی به بازار عرضه کرد.

نظر شما درباره ظرفیت باتری گلکسی رینگ و گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ چیست؟

نوشته ظرفیت باتری گلکسی رینگ سامسونگ مشخص شد: از 17 تا 22.5 میلی‌آمپرساعت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.