گوشی آنر X60 با فناوری شارژ 35 واتی در راه است

برند آنر اخیرا گوشی‌های هوشمند سری آنر 200 را در بازارهای جهانی عرضه نموده است. شایعات نشان می‌دهند که این شرکت روی توسعه یک گوشی تاشو فلیپ نیز کار می‌کند. اکنون سری آنر X60 نیز به فهرست دستگاه‌های شایعه شده اضافه شده است.

یک گوشی هوشمند جدید آنر با شماره مدل ALT-AN00 امروز در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C کشور چین ظاهر شده است. اگرچه این فهرست صریحا به نام گوشی اشاره نکرده است؛ اما یک افشاگر با شناسه WhyLab طی پستی در شبکه اجتماعی Weibo مدعی شده که این گوشی هوشمند همان آنر X60 است.

بر اساس اطلاعات مندرج در گواهینامه 3C این گوشی هوشمند از فناوری شارژ سریع 35 واتی با ولتاژ 11 ولت و شدت جریان 3.2 آمپر پشتیبانی خواهد کرد. بدین‌ترتیب سرعت شارژ باتری با سری آنر X50؛ محصول سال 2023 کمپانی برابری می‌کند. فهرست 3C فارغ از سرعت شارژ باتری به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نکرده است. با این‌حال گزارشی که اوایل هفته جاری منتشر شد؛ برخی اطلاعات مربوط به سری آنر X60 را فاش کرد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این گوشی‌ها مجهز به نمایشگری با لبه‌های خمیده در هر 4 طرف، باتری بزرگ و مقاومت فوق‌العاده در برابر سقوط خواهند بود. با توجه به سابقه آنر در عرضه دستگاه‌هایی با مقاومت بالا در برابر سقوط، این پدیده ابدا تعجب‌آور به‌نظر نمی‌رسد. این موارد تمامی جزئیات فاش شده درباره سری آنر X60 تا به این لحظه محسوب می‌شوند. با این‌حال بی‌تردید در گذر زمان شاهد افشای جزئیات بیش‌تری درباره این گوشی‌ها خواهیم بود.

با بررسی گوشی‌های سال 2023 موسوم به آنر X50 و آنر X50 پرو می‌توان دریافت که هر دو مدل مجهز به یک نمایشگر 6.78 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 1220×2652 پیکسل) هستند. توان پردازشی آنر X50 پرو از طریق تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین می‌شود؛ در حالی‌که مدل استاندارد آنر X50 از تراشه میان‌رده اسنپدراگون 6 نسل 1 بهره می‌گیرد. هر دو دستگاه مجهز به باتری 5800 میلی‌آمپرساعتی بوده و از فناوری شارژ سریع 35 واتی پشتیبانی می‌کنند.

سیستم دوربین دوگانه روی پنل پشتی از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و حسگر ثانویه 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین جلویی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

نوشته گوشی آنر X60 با فناوری شارژ 35 واتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.