موتورولا ریزر ۵۰ اولترا از شارژر ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند؟

چندی پیش، شاهد دریافت تأییدیه TENAA چین توسط موتورولا ریزر ۵۰ بودیم. هم‌اکنون اما موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با شماره مدل XT2451-2 و شارژر ۶۸ واتی موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی در راه است

گواهی 3C نشان می‌دهد که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا احتمالا با یک شارژر ۶۸ واتی عرضه خواهد شد. البته در حال حاضر نمی‌دانیم که آیا این تلفن هوشمند تاشو واقعاً از شارژ سریع ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند یا نه. اطلاعات فاش شده در چند وقت اخیر نشان داده‌اند که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو با برخورداری از باتری ۴,۲۰۰ میلی‌آمپری به دست کاربران برسد.

داده های گواهینامه 3C

اگر بخواهیم موتورولا ریزر ۵۰ اولترا را با نسل قبل مقایسه کنیم، باید بگوییم که Razr 40 Ultra از شارژر ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. این تلفن هوشمند تاشو از باتری ۳,۸۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ بی‌سیم ۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، انتظار می‌رود که موتورولا Razr 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش کاور ۴ اینچی P-OLED باشد. نمایشگر تاشو داخلی این تلفن هوشمند نیز اندازه ۶.۹ اینچی داشته و از نوع P-OLED است. این صفحه نمایش دارای نسبت ابعاد ۲۱:۹ و رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی خواهد بود. انتظار می‌رود که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا دارای دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در قاب پشتی خود باشد. احتمالا این دستگاه از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره‌مند خواهد بود.

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز موتورولا ریزر ۵۰ اولترا را بر عهده داشته باشد. این گوشی هوشمند تاشو به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود. ابعاد موتورولا ریزر ۵۰ اولترا ۱۷۱ در ۷۴ در ۷.۲ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۴ گرمی خواهد داشت.

طراحی و مشخصات کلیدی موتورولا ریزر ۵۰ در TENAA مشاهده شد

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟

نوشته موتورولا ریزر ۵۰ اولترا از شارژر ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.