پوکو M6 Plus 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ از راه می‌رسد

پوکو همچنان با ارائه محصولات میان‌رده، بازار رقابت ها را گرم نگه می‌دارد. گوشی جدید این برند با نام پوکو M6 Plus 5G در میان داده های HyperOS مشاهده شده است. گفته می‌شود که این دستگاه، نسخه ری‌برند شده Redmi Note 13R خواهد بود که در برای عرضه در بازار چین معرفی شده است.

پوکو M6 Plus در میان داده های HyperOS مشاهده شد

پیش از این، ادعا شده بود که گوشی جدید پوکو با نام M7 Pro 5G در دست توسعه قرار دارد. اما پوکو تصمیم گرفته تا این تلفن هوشمند جدید را با نام M6 Plus 5G عرضه کند. این دستگاه با شماره مدل N19 و اسم رمز breeze در میان کد های HyperOS ظاهر شده است. حدود یک هفته پیش بود که Redmi Note 13R در کشور چین معرفی شد. هم‌اکنون، گفته می‌شود که POCO M6 Plus 5G کاملاً شبیه این دستگاه خواهد بود.

پوکو ام ۶ پلاس در میان داده های HyperOS

اما این گوشی آینده پوکو، چه مشخصاتی دارد؟ انتظار می‌رود که M6 Plus دارای یک صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیت باشد. این نمایشگر دارای وضوح بالا، تجربه‌ای روان را در اختیار کاربران خود قرار داده و دارای گواهی TÜV Rheinland، برای محافظت از چشم است.

تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ به‌عنوان قلب تپنده POCO M6 Plus 5G در نظر گرفته شده است که عملکرد مناسبی برای یک گوشی میان‌رده دارد. گران‌قیمت‌ترین نسخه این تلفن هوشمند، با ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 2.2 قابل تهیه خواهد بود. POCO M6 Plus 5G به‌طور پیش‌فرض با رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ به‌دست خریداران می‌رسد. HyperOS، رابط کاربری سفارشی‌سازی شده شیائومی بر پایه سیستم عامل اندروید بوده که هدف آن ارائه تجربه‌ای سریع و روان و است.

ردمی نوت 13R با تراشه Snapdragon 4 Gen 2 Advanced Edition رسماً معرفی شد

نظر شما درباره پوکو M6 Plus 5G شیائومی چیست؟

نوشته پوکو M6 Plus 5G با تراشه اسنپدراگون ۴ نسل ۲ از راه می‌رسد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.