سامسونگ تست آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی گلکسی S24 اولترا را آغاز کرد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت سامسونگ در اوایل ماه جولای با برگزاری رویدادی در شهر پاریس از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود با اسامی گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 رونمایی خواهد کرد. این دستگاه‌ها احتمالا با رابط کاربری One UI 6.1.1 روانه بازار خواهند شد.

در ادامه این به‌روزرسانی برای سایر گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از جمله خانواده گلکسی S24 و مشخصا گوشی گلکسی S24 اولترا ارائه خواهد شد. گزارش جدیدی که امروز توسط یک افشاگر پرکار با شناسه Ice Universe منتشر شده است؛ نشان می‌دهد که One UI 6.1.1 بزرگ‌ترین به‌روزرسانی قابل ارائه برای گلکسی S24 اولترا از زمان عرضه این گوشی به‌شمار خواهد رفت.

ظاهرا سامسونگ فرآیند تست One UI 6.1.1 برای گوشی پرچمدار گلکسی S24 اولترا را آغاز کرده است. به گفته Ice Universe این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین آپدیت سری گلکسی S24 از زمان عرضه آن به‌شمار رفته و حامل پیشرفت‌های متعددی در زمینه دوربین است. این نسخه در مراحل اولیه تست قرار داشته و پیش از عرضه عمومی بایستی برای مدت زمانی طولانی مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتشار این خبر برای آن‌دسته از کاربرانی که عملکرد دوربین این گوشی را ضعیف قلمداد می‌کنند؛ احتمالا مایه خرسندی خواهد بود. البته به‌روزرسانی‌ها قادر به تغییر ماهیت سخت‌افزاری دستگاه‌ها نیستند؛ اما می‌توان امیدوار بود که برخی مشکلات مشاهده شده را برطرف نمایند.

به گفته Ice Universe در حال حاضر سامسونگ مشغول تست این به‌روزرسانی بوده و این آپدیت پیش از انتشار رسمی برای مدت زمانی طولانی تست خواهد شد. این موضوع احتمالا بدان معناست که کاربران دریافت‌کننده آپدیت One UI 6.1.1 احتمالا از تجربه بدون باگ لذت خواهند برد.

نوشته سامسونگ تست آپدیت One UI 6.1.1 برای گوشی گلکسی S24 اولترا را آغاز کرد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.