راهنمای خرید گاوصندوق + انواع آن و برندهای برتر بازار

گاوصندوق در هر نوعی که باشد می‌تواند ایمنی را برای اشیا و هرآنچه که داخل آن است برقرار سازد. انواع مختلفی از این صندوق‌های محکم و مقاوم در بازار وجود دارد که هرکدام براساس نیاز مصرف‌کننده ساخته شده‌اند. در این مطلب شما با انواع مختلف این صندوق‌های بزرگ آهنی و پرفروش‌ترین مدل برای هرکدام از کاربردها آشنا می‌شوید و در نهایت می‌توانید با مراجعه به مجموعه‌ای معتبر، خرید موفقی را تجربه کنید.

انواع گاوصندوق براساس کاربرد کدامند؟

گاوصندوق‌های موجود در بازار براساس اینکه در چه مکانی و با چه میزان امنیتی به‌کار می‌روند، در انواع متنوعی تولید شده‌اند. تولیدکننده‌ها معمولا برای هر نوع کاربردی، یک محصول با ویژگی‌های خاصی در نظر گرفته‌اند. در ادامه مطلب با این گاوصندوق‌ها بیشتر آشنا می‌شوید‌

گاوصندوق خانگی

گاوصندوق خانگی یکی از انواع پرکاربرد صندوق‌ها است که اغلب برای نگهداری اسناد و مدارک یا طلا به‌کار می‌رود. گاوصندوق‌ خانگی برای مصارف مسکونی طراحی شده‌اند و در اندازه‌ها و سبک‌های مختلف تولید و عرضه می‌شوند. این نوع گاوصندوق‌ها برای اشیاء و اسناد و کالا‌های با ارزش که سایز کوچکی دارند و به فضای زیادی نیاز ندارند پیشنهاد می‌شود.

گاوصندوق بانکی

گاوصندوق‌های بانکی ازلحاظ شکل ظاهری، ابعاد و سطح ایمنی با سایر این محصولات متفاوت‌اند. این صندوق‌ها در انواع تک‌در و چند در ساخته و عرضه شده‌اند که بنابر سلیقه مشتری قابل سفارشی‌سازی هستند.

صندوق اسلحه

گاوصندوق‌هایی که برای نگهداری اسلحه و سلاح‌های سرد ساخته می‌شوند، ایمنی متوسطی در برابر سرقت یا حرارت دارند. شرکت تولیدی ایران کاوه برای رفع نیاز مشتریان علاوه‌بر تولید انواع مختلف، مدل‌هایی هم برای نگهداری اسلحه تولید کرده است.

سیف باکس هتلی

سیف‌باکس‌های هتلی ازنظر ایمنی و ابعاد کاملا متفاوت با گاوصندوق‌ها ساخته می‌شوند. این محصولات کوچک‌تر از گاوصندوق‌ها هستند و به‌طور معمول وزن سبک و ایمنی متوسطی دارند.

گاوصندوق‌ طلافروشی

در طلافروشی‌ها به‌دلیل احتمال سرقت بالا، لازم است از گاوصندوق‌هایی استفاده شود که بسیار ایمن و همچنین در برابر آتش‌سوزی، رطوبت و ضربه مقاوم باشند. گاوصندوق طلافروشی زیر ویترینی و آسانسوری توانسته تمام نیازهای طلافروشان را برطرف کند.

درب خزانه

تولیدات درب خزانه مانند درب خزانه موحدی مدل 1000BBS، امنیت بسیار بالایی دارند که در حرارت بالا، ضربه‌های سنگین و رطوبت، مقاوت زیادی از خود نشان می‌دهند. این تولیدات ایمن در خزانه‌های نظامی و اتاق‌های امن مربوط به سرورهای اطلاعاتی و مخابراتی استفاده می‌شوند.

در خرید انواع گاوصندوق به‌ چه نکاتی باید توجه کنید؟

قبل‌از خرید گاوصندوق باید بدانید که در میان انواع مختلف این صندوق‌های ایمن، کدام با کاربرد و نوع مصرف شما متناسب‌اند. به‌طور قطع در یک صرافی از صندوق‌های بزرگ و با سطح ایمنی بسیار بالاتری نسبت به نوع خانگی استفاده می‌شود.

موارد بعدی، نوع قفل‌ها، وزن و ویژگی‌های گاوصندوق است. قفل‌ها بیشتر مکانیکی، اثر انگشتی، چرخشی و موارد دیگری هستند. وزن صندوق‌های فولادی متناسب با ابعاد و نوع ورق‌های به‌کاررفته در آن متغیر است‌. ویژگی‌های دیگری که برای خریدار اهمیت دارد، مقاومت گاوصندوق‌ها در برابر آتش‌سوزی، رطوبت، ضربه و سرقت است.

برند و کارخانه تولیدکننده صندوق‌ها و سیف باکس‌ها نیز می‌تواند از عواملی باشد که خریدار باید به آن توجه کند. برندهای موحدی، کاوه، ایران کاوه، گنجینه مهر پارس و سدید از معروف‌ترین و معتبرترین تولیدکنندگان انواع مختلف سیف باکس و صندوق‌های ایمنی هستند.

در نهایت آخرین موردی که برای خریدار اهمیت دارد، قیمت گاوصندوق است. اگر در ساخت این محصولات از ورق‌های فولادی ضخیم، قفل‌های پیشرفته و ضدسرقت و متریال نسوز استفاده شود، قیمت بیشتری هم دارد.

انواع گاوصندوق بر اساس نوع قفل

همانطور که پیش‌تر هم گفته شد گاو‌صندوق‌ها بر اساس نوع استفاده و معیار‌های مختلف دارای انواع متفاوتی هستند. اکنون به بررسی گاو‌صندوق‌ها از نظر قفل می‌پردازیم.

گاوصندوق بیومتریک

گاوصندوق‌های بیومتریک برای دسترسی سریع و ایمن از فناوری تشخیص اثر انگشت استفاده می‌کنند. از آنجایی که فقط کاربران مجاز قادر به باز کردن این گاوصندوق‌ها با اثر انگشت هستند میزان ایمنی این نوع از گاوصندوق بسیار بالا است.

گاوصندوق دیجیتال

گاوصندوق‌های دیجیتال دارای یک صفحه کلید الکترونیکی برای وارد کردن پین و دسترسی به محتویات گاوصندوق هستند. برای افزایش ایمنی این گاوصندوق کاربر قادر به برنامه ریزی آن می‌باشد و می‌تواند کد و پین مورد نظر خود را برای باز شدن درب گاوصندوق انتخاب نماید.

گاوصندوق مکانیکی

گاوصندوق‌های مکانیکی اغلب دارای چرخ‌های چرخشی و یا یک کلید فیزیکی برای باز شدن درب هستند. این نوع گاوصندوق جدا از سادگی و قابل اعتماد بودن، نسبت به دیگر گاوصندوق‌ها می‌تواند در برابر گم شدن و سرقت آسیب‌‌پذیری بیشتری داشته باشد.

برندهای برتر گاوصندوق کدامند؟

در این قسمت قصد داریم تعدادی از بهترین برندهای ایرانی تولیدکننده گاوصندوق را به شما عزیزان معرفی کنیم. برای انتخاب گاوصندوق ایده‌آل این بخش را با دقت بیشتری مطالعه کنید.

گاوصندوق کاوه

گاوصندوق کاوه فعالیت خود را به صورت رسمی از سال 1300 در ایران آغاز کرد. از این حیث به عنوان قدیم‌ترین تولیدکننده گاوصندوق در کشور شناخته می‌شود. البته محصولات این برند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و مجهز به جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا است. بررسی سبد محصولات گاوصندوق کاوه، نشان می‌دهد که این شرکت بیش از 50 مدل گاوصندوق مختلف را تولید کرده است.

گاوصندوق‌های خانگی بخش مهمی از سبد محصولات برند کاوه را تشکیل می‌دهد. در بین انواع محصولات موجود در بازار ایران، تمامی محصولات گاوصندوق‌ کاوه مجهز به پیشرفته‌ترین قفل‌های هوشمند و الکترونیکی هستند. به همین دلیل از نظر ایمنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

گاوصندوق ایران کاوه

گاوصندوق ایران کاوه برند دیگری است که چیزی حدود 2 دهه سابقه فعالیت در کشور دارد. در این مدت نسبتا کوتاه برند ایران کاوه نیز جایگاه خوبی برای خود بین تولیدکنندگان گاوصندوق پیدا کرده است. محصولات گاوصندوق خانگی ایران کاوه در مدل‌های مختلف سبک و سنگین روانه بازار می‌شوند. برند ایران کاوه عمدتا از قفل‌های مکانیکی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند. در مقابل ایران کاوه با طراحی بدنه‌های ضخیم برای گاوصندوق‌ها سعی در ارتقای امنیت آن‌ها دارد.

گاوصندوق سدید

یکی دیگر از تولیدکنندگان بهترین گاوصندوق های خانگی بازار ایران، برند سدید است. گاوصندوق‌های برند سدید تا دمای 700 درجه سلسیوس می‌توانند بدون هیچ‌گونه مشکلی مقاومت کنند. علاوه بر آن از ورود دود به فضای داخل گاوصندوق نیز جلوگیری می‌شود. در ساخت بدنه گاوصندوق سدید از فولاد با ضخامت بالا استفاده می‌شود.

گاوصندوق سدید محصولات خود را به گونه‌ای طراحی می‌کند که امکان نصب و متصل کردن آن‌ها به زمین یا دیوار با استفاده از رول بولت‌های محکم وجود دارد. نکته متمایزکننده محصولات برند سدید از سایر برندها، طراحی داخلی شیک گاوصندوق است. معمولا از چرم مصنوعی برای طراحی بدنه داخلی گاوصندوق سدید استفاده می‌شود.

گاوصندوق گنجینه سازه

گروه صنعتی گاوصندوق گنجینه سازه به عنوان یکی از قدیمی ترین و به نام ترین برندها در زمینه تولید انواع گاوصندوق نسوز و ضدسرقت، درب های ایمنی، سیستم های ضد سرقت، گاو صندوق های اثر انگشتی و … شناخته می شود. گاوصندوق گنجینه سازه همگام با پیشرفت علوم و فنون صنعت گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت در طرح‌های متنوع و متناسب به درخواست مشتریان گرامی خود، در اجرای این امر خطیر با فرآیند مطمئن و ایمن در این صنعت کوشا بوده و توانسته رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماید.

گاوصندوق گنجینه مهر پارس

شرکت گنیجنه مهر پارس نیز بیش از 33 سال سابقه فعالیت در زمینه تولید تجهیزات ایمنی مانند گاوصندوق و درب‌های ضد سرقت دارد. این برند سلامت گاوصندوق‌های خود را تا دمای 985 درجه سلسیوس در برابر حرارت ضمانت می‌کند. علاوه بر آن 2 سال ضمانت نیز در کنار تمام گاوصندوق‌های خانگی به مشتریان ارائه می‌نماید. همچنین به تازگی موفق به دریافت گواهینامه استاندارد CE اروپا نیز شده است.

جمع‌بندی

نیاز به گاوصندوق در هرجایی که ایمنی در برابر سرقت و آتش‌سوزی اهمیت داشته باشد، وجود دارد. با توجه به انواع مختلف گاوصندوق‌ها، اگر شما هم برای خانه، اداره و محل کارتان به‌دنبال یک صندوق ایمن و مطمئن هستید ولی نمی‌دانید به کجا مراجعه کنید، پیشنهاد می‌‌شود که سری به سایت گاوصندوق ایران کاوه به آدرس اینترنتی irankave.com بزنید.

این مجموعه کامل‌ترین مرکز فروش انوع صندوق‌ها و سیف‌باکس‌های هتلی است که توانسته به تمامی نیازهای مشتریان پاسخ دهد. همچنین در این مجموعه می‌توانید هزینه محصولات را به‌صورت اقساطی بپردازید.

نوشته راهنمای خرید گاوصندوق + انواع آن و برندهای برتر بازار اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.