نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch ساعت‌های هوشمند سامسونگ به زودی عرضه می‌شود

کمتر از ۲ هفته پیش بود که پیش نمایش آپدیت Wear OS 5 گوگل رسماً منتشر شد. شاید مهم‌ترین ویژگی آن را بتوان عمر باتری بیشتر برای ساعت‌های هوشمند دانست. پس از این عرضه، به تازگی گزارش شده که نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch ساعت‌های هوشمند سامسونگ به زودی عرضه می‌شود.

عرضه آپدیت One UI 6 Watch Beta نزدیک است

سامسونگ آپدیت One UI 6 Watch Beta را در وب سایت خود و برای بازار کره جنوبی لیست کرده و این موضوع اشاره‌ای به عرضه قریب الوقوع آن دارد. این به‌روزرسانی به احتمال زیاد مبتنی بر Wear OS 5 خواهد بود و ممکن است طی چند هفته آینده منتشر شود. سامسونگ اوایل این ماه توسعه داخلی One UI 6 Watch را آغاز کرده بود.

سال گذشته، این برند کره‌ای به‌روزرسانی One UI 5 Watch Beta مبتنی بر Wear OS 5 را طی هفته اول ماه ژوئن 2023 منتشر کرد. پس بر اساس عملکرد سال گذشته این شرکت، انتظار داریم که به‌روزرسانی One UI 6 Watch Beta نیز در بازه زمانی مشابه ارائه گردد. این بازه زمانی هفته آینده را به ما نشان می‌دهد.

چه انتظاری از آپدیت One UI 6 Watch داریم؟

آپدیت Wear OS 5 مبتنی بر Android 14 است، به این معنی که One UI 6 Watch نیز بر اساس Android 14 خواهد بود. این نسخه جدید Wear OS از طریق بهینه‌سازی فرآیند در حالت Doze، عمر باتری را بهبود می بخشد. به گفته گوگل، ساعت‌های هوشمند با Wear OS 5 افزایش 20 درصدی عمر باتری را در حین دویدن در مسابقه ماراتن ارائه می دهند.

همچنین فرمت Watch Face را که توسط سامسونگ توسعه داده شده بود، به فرمت پیش فرض تبدیل می کند. این بدان معناست که اکثر توسعه‌دهندگان شخص ثالث Watch Face حالا می‌توانند عمر باتری طولانی‌تر و قابلیت‌های جدیدتری را ارائه کنند. این پلتفرم جدید می‌تواند به مدیریت پخش موسیقی و تعویض‌کننده خروجی صدا کمک کند.

دیگر ویژگی‌های جدیدی که می‌توانیم از One UI 6 Watch انتظار داشته باشیم شامل پشتیبانی از کلید عبور (همان قابلیت PassKey)، توانایی بازیابی Passkey از فضای ابری و تجربه ورود ساده‌تر می‌شود. علاوه بر این ویژگی‌های Wear OS 5، سامسونگ می‌تواند ویژگی‌های جدید خود را برای ساعت‌های گلکسی از طریق One UI 6 Watch اضافه کند.

پیش نمایش Wear OS 5 رسماً منتشر شد: عمر باتری بیشتر برای ساعت‌های هوشمند

کدام گلکسی واچ‌های سامسونگ آپدیت One UI 6 Watch را دریافت خواهند کرد؟

به‌روزرسانی One UI 6 Watch مبتنی بر Wear OS 5 می‌تواند تا اواسط تابستان سال جاری به صورت رسمی و نهایی برای این محصولات عرضه شود:

  1. ۱- سری گلکسی واچ ۴
  2. ۲- سری گلکسی واچ ۵
  3. ۳- سری گلکسی واچ ۶

شما چه انتظاری از به‌روزرسانی One UI 6 Watch سامسونگ دارید؟

نوشته نسخه آزمایشی آپدیت One UI 6 Watch ساعت‌های هوشمند سامسونگ به زودی عرضه می‌شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.