رستوران هتل عباسی اصفهان

اصفهان از شهرهای شناخته شده و معروف ایران است. هتل‌ها و امکانات رفاهی فراوانی در نصف جهان وجود دارد. یکی از بهترین هتل‌های اصفهان که مسافران زیادی از همه نقاط جهان دوست دارند در این هتل اقامت داشته باشند، هتل عباسی اصفهان است. اصفهان جاذبه‌ها و دیدنی‌های متنوع و زیادی دارد. شما برای سفری چندروزه وقت نخواهید داشت تا از همه دیدنی‌های شهر بازدید داشته باشید. شما برای سفر به اصفهان باید برنامه منظم و دقیقی بچینید. یکی از قسمت‌های جذاب سفر به اصفهان غذاهای خوشمزه و محلی اصفهان هستند. شما بهتر است برای همه وعده‌های غذایی خود در اصفهان هم برنامه داشته باشید. چرا که نه! لیست همه رستوران‌ها و هتل‌های شهر را ببینید. اگر شما چهار روز در اصفهان هستید، برای همه وعده‌های غذایی خود برنامه دقیقی چیده باشید.

یکی از رستوران‌های لوکس و زیبای شهر که می‌تواند از گزینه‌های قوی شما برای بررسی باشد، رستوران هتل عباسی است. در این‌مقاله می‌خواهیم درباره رستوران هتل عباسی صحبت کنیم. اگر قصد سفر به اصفهان دارید و درباره هتل اصفهان یا رستوران‌های آن تحقیق می‌کنید، حتما این‌مقاله را تا پایان مطالعه کرده و آن را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

رستوران‌های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی دو رستوران و یک سفره‌خانه دارد. یکی از رستوران‌ها روباز و دیگر سر‌پوشیده است. کدام رستوران بهتر است و باید به کدام‌یک مراجعه کنیم؟ شاید کار دشواری باشد اما باید انتخاب کنید. شاید برای مراجعه‌های بعدی فرصتی برای رستوران دیگر داشته باشید. در یکی از تالار‌های هتل با نام چهلستون، رستورانی با همین نام وجود دارد. هتل عباسی تجلی و نمادی از کاخ‌‌ها و عمارت‌های شاهانه است. بعید است به این‌هتل بروید و آن را یکی از زیبا‌ترین هتل‌های جهان ندانید. برای تماشای زیبایی‌های هتل هم شده باید برای صرف یکی از وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل عباسی اصفهان بروید. سفره‌خانه سنتی نیز نام رستوران دیگر هتل عباسی است. این‌سفره‌خانه دو بخش روباز و مسقف دارد. سفره‌خانه سنتی نیز یکی از بهترین نقاط اصفهان برای میل یک وعده غذایی بی‌نظیر است. سفره‌خانه سنتی در وعده شام آماده پذیرایی از میهمانان است.

رستوران‌های هتل عباسی اصفهان

سومین رستوران هتل عباسی، چشم‌انداز نام دارد. با مراجعه به این‌رستوران نمای زیبایی به بسیاری از دیدنی‌های اصفهان دارید. چهار‌باغ، باغ هتل عباسی و پارک شهید رجایی از رستوران چشم‌انداز هتل دیده می‌شوند و حس خوبی را به مسافران و میهمانان رستوران می‌دهد. کافی‌شاپ هتل نیز آماده پذیرایی از میهمانان بات انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های سنتی ایرانی و فرنگی است. در همه رستوران‌های هتل، ترکیبی از نمای سنتی و خدمات مدرن می‌تواند خاطره بی‌نظیری را در خاطر شما ثبت کند.

رستوران چهلستون هتل عباسی

اگر برای هتل اصفهان، هر‌یک از هتل‌های شهر را انتخاب کرده‌اید و دوست دارید هتل عباسی را ببینید، برای یک وعده غذایی میهمان این‌هتل باشید. کافی است به رستوران چهلستون هتل بروید تا همه دغدغه‌های بیرون از آن‌جا را از ذهن دور کنید. نشستن در این‌رستوران شما را به میهمانی با‌شکوهی در دل تاریخ با انواع خدمات روز دنیا می‌برد. همه چیز نمونه است و اغراق نیست اگر رستوران هتل عباسی را یکی از بهترین و زیبا‌ترین هتل‌های جهان بدانیم. مسافران خارجی زیادی به این‌هتل می‌روند تا معماری زیبای ایرانی را نیز در مدت اقامت خود ببینند. هتل سعی کرده در این‌رستوران همه المان را به شکل یک میهمانی شاهانه ترتیب دهد. صندلی‌های رستوران، سبک صندلی پادشاه داریوش را دارد. انواع غذا‌های ایرانی و خارجی در این‌رستوران سرو می‌شوند. ظهر‌ها از ساعت 12 تا 15 و شب‌ها از ساعت 19 تا 23 رستوران چهلچراغ آماده پذیرایی از میهمانان است.

سفره‌خانه سنتی

سفره‌خانه سنتی

سفره‌خانه سنتی هتل عباسی اصفهان، همان‌طور که در قسمت قبل گفته شد، دو بخش دارد. فضای داخلی این‌رستوران زیبایی‌های معماری هتل عباسی را دارد و می‌تواند چشمان هر میهمانی را به خود جذب کند. قسمت مسقف این‌رستوران در انتهای باغ هتل عباسی قرار دارد و 20 سال پیش، بازسازی شده است. قسمت روباز سفره‌خانه سنتی هتل نیز شما را میهمان تماشای باغ زیبای هتل می‌کند. بهتر است بدانید، سفره‌خانه هتل همه‌روزه از ساعت 19 تا 23 به مسافران سرویس ارائه می‌کند و برای ظهر فعال نیست. منوی سفره‌خانه سنتی شامل انواع غذا‌های ایرانی سنتی است.

رستوران چشم‌انداز

سومین رستوران هتل عباسی روی پشت‌بام هتل قرار دارد و نمای زیبایی را به میهمانان هدیه می‌دهد. این‌رستوران چشم‌انداز نام دارد و چشم‌انداز زیبایی از بسیاری از دیدنی‌ها اصفهان و خود هتل را برای مسافران آماده کرده است. این‌رستوران 250 نفر ظرفیت دارد و فرصت فوق‌العاده برای مراسم‌ها و جشن‌های شما خواهد بود. اگر برای رزرو هتل اصفهان هتلی را در نظر گرفته‌اید که حتی هتل عباسی نیست، حتما برای یکی از وعده‌های غذایی خود به رستوران چشم‌انداز بروید. لذت میل‌کردن غذا در بام عمارت زیبا و سنتی هتل عباسی تا مدت‌ها موضوع گفتن خاطرات شما خواهد بود. لحظاتی که در رستوران چشم‌انداز هستید همه هیاهوی زندگی را فراموش کنید و خود را میهمان وعده بی‌نظیری در آرامش واقعی کنید.

حال به سوال ابتدای متن برگردیم. شما کدام رستوران هتل عباسی را بیشتر دوست دارید؟

نوشته رستوران هتل عباسی اصفهان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.