تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو 5 با تراشه اگزینوس 1380 معرفی شد

روز گذشته شرکت سامسونگ از تبلت مقاوم جدید خود با نام گلکسی تب اکتیو 5 رونمایی کرد. این دستگاه بر پایه پردازنده 5 نانومتری اگزینوس 1380 تولید شده و مجهز به 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است.

همچنین به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو 5 مجهز به یک باتری قابل تعویض با ظرفیت 5050 میلی‌آمپرساعت است و همانند یک گوشی هوشمند از عملکرد بدون باتری نیز پشتیبانی می‌کند. در این‌حالت تبلت، انرژی مورد نیاز خود را از منبع برق ثابت با آداپتور AC تامین می‌کند.

تبلت مقاوم جدید سامسونگ به لطف برخورداری از گواهینامه حفاظتی IP68 در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم بوده و از طرفی موفق به دریافت گواهینامه نظامی ارتش آمریکا با نام MIL-STD-810H شده است. این موضوع، مقاومت دستگاه در برابر سقوط از ارتفاع 1.5 متری را تضمین می‌کند.

نمایشگر گلکسی تب اکتیو 5 از طول قطر 8 اینچ، رزولوشن WUXGA و نرخ نوسازی 120 هرتزی برخوردار است. دوربین جلویی دارای سنسور 5 مگاپیکسلی بوده و ماژول دوربین پشتی نیز از حسگر 13 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

نوشته تبلت مقاوم سامسونگ گلکسی تب اکتیو 5 با تراشه اگزینوس 1380 معرفی شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.