مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی Y55 در فضای آنلاین فاش شد

یک گوشی هوشمند ناشناس سامسونگ با شماره مدل SM-C5560 در پلتفرم چینی صدور گواهینامه TENAA رویت شده است. اگرچه این فهرست، مشخصات کلیدی گوشی را فاش می‌کند؛ اما تصاویر بصری آن در مقطع کنونی قابل رویت نیستند.

بر اساس گمانه‌زنی‌ها این دستگاه خاص احتمالا با نام تجاری گلکسی Y55 در بازار چین عرضه خواهد شد. با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت TENAA انتظار می‌رود که گلکسی Y55 مجهز به یک نمایشگر اولد 6.67 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2400×1080 پیکسل) باشد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این نمایشگر از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی خواهد کرد یا خیر.

این دستگاه با توجه به ماهیت جدید خود احتمالا به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری اختصاصی One UI در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. توان پردازشی این گوشی از طریق یک تراشه ناشناخته با فرکانس 2 گیگاهرتز تامین می‌شود. بعلاوه گلکسی Y55 با 2 ظرفیت مختلف رم شامل 8 و 12 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود.

ظرفیت حافظه داخلی نیز برابر با 128 یا 256 گیگابایت است. بعلاوه به لطف وجود درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی، ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی نیز امکان‌پذیر خواهد بود.

فهرست TENAA نشان می‌دهد که این گوشی انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4855 میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد. بنابراین ظرفیت اسمی باتری احتمالا برابر با 5000 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. با این‌حال جزئیات مربوط به قابلیت شارژ سریع گوشی هنوز فاش نشده است.

از جنبه مشخصات دوربین نیز سامسونگ گلکسی Y55 مجهز به دوربین جلویی 13 مگاپیکسلی خواهد بود؛ در حالی‌که پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه روی پنل پشتی دستگاه از سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

تائیدیه TENAA نشان می‌دهد که گلکسی Y55 از ابعاد 210.942×124.74×8 میلی‌متری و وزن 322 گرمی برخوردار است. شایان به ذکر است که اطلاعات مربوط به ابعاد و وزن دستگاه که در فهرست گواهینامه اعلام شده‌اند؛ احتمالا دارای خطا هستند. با توجه به صدور گواهینامه مهم TENAA برای گلکسی Y55 این گوشی هوشمند احتمالا اواخر ماه جاری در چین عرضه خواهد شد.

نوشته مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی Y55 در فضای آنلاین فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.