فیلم ها و بازی های آخرالزمانی تا 2024

دنیای فیلم و بازی تحولات بسیاری را تجربه کرده که یکی از جذاب ترین این تغییرات، فیلم ها و بازی های آخرالزمانی هستند. این فیلم ها و بازی ها که زیرشاخه فیلم های علمی تخیلی به شمار می روند، جزء محبوب ترین ها محسوب می شوند و مخاطبان خاص خود را دارند.

در واقع این فیلم ها به پایان یافتن حیات، وجود فاجعه های بسیار، بهم ریختگی زمین و… اشاره دارند و به رخدادهای قریب الوقوع می پردازند. فیلم ها و بازی های بسیاری روانه بازار شده اند که بازماندگانی را به نمایش می گذارند که به دنبال حیات و زندگی هستند. از برترین فیلم ها و بازی های آخرالزمانی می توان به آرکادی، پادشاهی سیاره میمون ها، سری بازی های Resident Evil، Horizon zero down، forbidden west و… اشاره کرد.

معرفی برترین فیلم های آخرالزمانی

کمپانی ها و شرکت های فیلم سازی که به دنبال جذب مخاطب هستند، فیلم های علمی تخیلی بسیاری را روانه بازار می کنند که در ادامه به برترین فیلم های آخرالزمانی موجود اشاره می کنیم.

آواتار

لذت تجربه فیلم آواتار برای هیچ مخاطبی قابل انکار نیست و بدون شک عنوان یکی از برترین فیلم ها در زمینه فیلم های آخرالزمانی به این فیلم تعلق دارد. آواتار که به کارگردانی جیمز کامرون تولید شده، از بازیگران مطرح بسیاری بهره برده است. نام این فیلم به بدنی اشاره دارد که از نظر ژنتیکی تغییر و دستکاری گردیده و در فضایی مربوط به قرن 22 فیلم برداری شده است. در این فیلم، ذخایر و منابع زمین در حال پایان یافتن هستند و گروهی از افراد نظامی، دانشمندان و… در تلاش بوده تا بتوانند از منابع انرژی پاندورا در ستاره آلفا قنطورس استفاده نمایند.

فیلم آواتار

نفس بکش

در زمانی فاجعه بزرگی رخ داده و تمامی پوشش های گیاهی از بین رفته اند. در این میان سطح اکسیژن نیز به 5 درصد کاهش پیدا کرده و در این شرایط نبردی رخ می دهد. در واقع افراد به جای حل مشکل و برطرف کردن این بحران، به دنبال ژنراتور اکسیژن هستند.

آرکادی

آکاردی جزء برترین فیلم های آخرالزمان به حساب می آید و این موضوع به داستان زیبای آن بازمی گردد. در این فیلم آینده ای نزدیک را مشاهده می کنید که در آن زمان بخش عظیمی از مردم جهان از بین رفته اند. فردی به نام پل و دو پسر او زندگی عجیبی را تجربه می کنند. این افراد در طول روز زندگی آرامی دارند؛ اما به محض ورود شب، از موجودات وحشی موجود وحشت خواهند کرد. این موجودات هر فرد زنده ای را می بلعند و در کسری از ثانیه نابود می سازند.

پادشاهی سیاره میمون ها

پادشاهی سیاره میمون ها که توسط وس بال کارگردانی شده، توانسته فروش بسیار بالایی را تجربه نماید. در این فیلم می توانید میمون جوانی را مشاهده نمایید که سفری مهیج را آغاز می کند. در این میان او را وادار می کنند که تمامی چیزهایی که از گذشته آموزش دیده را زیر سوال ببرد. با هر انتخابی می تواند آینده میمون ها و انسان ها را تغییر دهد.

معرفی برترین بازی های آخرالزمانی

علاوه بر فیلم ها، بازی ها نیز توانسته اند جایگاهی ویژه در این ژانر داشته باشند و مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند. در ادامه به برترین و فاخرترین بازی های آخرالزمانی اشاره می کنیم.

بازی The last of us

در بازی The last of us به سال 2013 می روید و قهرمان بازی که جول نام دارد، با دختر خود زندگی می کند. ویروسی همه گیر شروع به گسترش کرده و این مقدمه بازی است. پس از گذشت 20 سال، ماجرای بازی آغاز می شود و جول به عنوان قاچاقچی، انجام کارهای مختلفی را آغاز می نماید. در این میان به دنبال راهی برای فرار از گذشته نیز بوده که با دختری به نام الی آشنا می شود.

The last of us

بازی Horizon zero down

این بازی توسط کمپانی سونی در سال 2017 روانه بازار شد. در واقع بازی Horizon zero down یکی از پر ریسک ترین اقدامات از سوی این کمپانی به حساب می آمد که توانسته به خوبی مخاطبان را مجذوب بازی سازد. در این بازی وارد ماجرایی عجیب و غریب و درگیرکننده ای می شوید که داستانی عمیق را ارائه می دهد. در بازی Horizon zero down می توانید چندین سبک را شاهد باشید که به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند و بازی مهیجی را ساخته اند. در این بازی هیچ ردی از تمدن حال حاضر وجود ندارد و به هزاران سال بعد پای می گذارید. این تمدن توسط ربات های عجیب از پای درآمده و دختری که در داستان نقش افرینی می کند، از این موضوع آگاه نیست که خانواده او کجا هستند و از کجا آمده است.

سری بازی های Resident Evil

این سری بازی ها در ژانر ترس و بقا، تیراندازی سوم شخص و تیراندازی اول شخص روانه بازار شده که چندین بازی اصلی و فرعی را در خود جای داده است. در ایران این بازی با نام اقامتگاه شیطان نیز شهرت دارد که اولین بازی ارائه شده در ژانر ترس و بقا به حساب می آید. در این بازی جهش های بیولوژیکی را شاهد هستید که توسط ویروس تی اتفاق می افتد. در واقع این جهش می تواند مرده ها را متحرک سازد و هیولاهای بسیاری را ایجاد نماید. چندین زن و مرد وجود دارند که به فکر مبارزه با پیامدهای این ویروس هستند.

بازی forbidden west

در این بازی هیچ گونه خلاقیت عجیب و زیادی دیده نمی شود و تنها مملو از مکانیک هایی است که در جایی درست پیاده سازی شده اند. همین موضوع باعث جلب توجه و بالا رفتن زیبایی بازی forbidden west شده است. در این بازی می توانید از چندین مرحله جذاب عبور کنید و در دل داستانی غرق شوید که اشتیاق بسیاری برای بازیکن به وجود می آورد و می تواند با شخصیت های بسیاری روبه رو شود.

نوشته فیلم ها و بازی های آخرالزمانی تا 2024 اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.