ویوو Y200 Pro با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

گوشی جدیدی از سری Y200 برند ویوو معرفی شده است. ویوو Y200 Pro از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵، باتری پرظرفیت و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. در ادامه به مشخصات و ویژگی های این تلفن هوشمند می‌پردازیم.

ویوو Y200 Pro از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و نمایشگر AMOLED برخوردار است

ویوو Y200 Pro از یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی خمیده AMOLED با رزولوشن FullHD+ و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی برخوردار است. دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. این گوشی به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد.

Vivo Y200 Pro

با نگاهی به قاب پشتی، متوجه حضور دو لنز دوربین می‌شویم. دوربین اصلی از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال (OIS) بهره می‌برد. دوربین دوم نیز از نوع تشخیص عمق بوده و به سنسور ۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. قاب پشتی نسخه سبز ابریشمی Vivo Y200 Pro با شیشه مات سه بعدی پوشانده شده، در حالی که نسخه مشکی دارای قاب پشتی با روکش مقاوم نانو ضد خط و لکه است.

برخی از مشخصات ویوو Y200 پرو

مطابق با گزارش GSMArena، این تلفن هوشمند اقتصادی جدید ویوو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به درگاه USB Type-C مجهز شده است. ویوو Y200 Pro به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری Funtouch OS 14 به‌دست کاربران خواهد رسید. این گوشی دارای استاندارد IP54 بوده و در برابر نفوذ آب و گرد و غبار تا حدی مقاوم است.

قیمت Vivo Y200 Pro

ویوو Y200 پرو تنها در یک پیکربندی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌دست کاربران می‌رسد. این گوشی با قیمت ۲۴,۹۹۹ روپیه (معادل ۳۰۰ دلار/ ۲۷۵ یورو) عرضه می‌شود. هم‌اکنون کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را از طریق وب‌سایت رسمی ویوو هند، Flipkart و سایر فروشگاه ها تهیه کنند.

ویوو Y200 GT و Y200t با تراشه های اسنپدراگون معرفی شدند

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده جدید ویوو چیست؟

نوشته ویوو Y200 Pro با اسنپدراگون ۶۹۵ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.