قوانین هتل شیخ بهایی اصفهان

می‌خواهیم امروز با شما در مورد یک هتل سه ستاره و خوش ‌قیمت در شهر اصفهان بگویم. هتلی که در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع‌شده است و مسیرهای دسترسی راحتی را به مکان‌های گردشگری و توریستی شهر برایتان فراهم کرده است. از سمت دیگر در دل هتل خدمات رفاهی بسیار مقبولی برای مهمان‌ها و گردشگران در نظر گرفته‌شده است تا با حضور در اصفهان اوقات خوشی را برای خود و خانواده‌شان فراهم سازند.

بر همین اساس به شما توصیه می‌کنیم اگر قصد رزرو هتل اصفهان را در بهترین مکان این شهردارید حتماً به اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، نرسیده به چهارراه قصر، کوچه شماره ۲۳ (قمر الدوله)، جنب پارکینگ شیخ بهایی سری بزنید. هتل شیخ بهایی اصفهان برای پذیرایی از شما عزیزان چشم‌انتظارتان است. در ادامه بعد از معرفی این هتل و خدماتی که برای شما مهیا شده است. سعی بر آن داریم تا شمارا با قوانینی که به جهت حضورتان نیاز است آن را در نظر داشته باشید با شما بگویم پس همراه ما باشید.

با هتل بهایی اصفهان چقدر آشنایی دارید؟

هتل شیخ بهایی در هفت‌طبقه و با ۵۸ واحد اقامتی در شهر اصفهان برای پذیرایی از شما عزیزان مهیا شده است. این هتل در سال ۱۳۸۸ دریکی از زیباترین خیابان‌های شهر اصفهان یعنی خیابان چهارباغ عباسی افتتاح‌شده است. برای رزرو هتل اصفهان باید پارامترهای بسیاری را به‌قصد یک گردشگری بی‌عیب و نقص در نظر داشته باشید. به‌عنوان‌مثال به مکان‌های توریستی گردشگری به‌اندازه کافی نزدیک باشید تا برای حضور نیاز به هزینه رفت‌وآمد در طول سفر نداشته باشید. این هتل به‌راحتی مسیرهای دسترسی کوتاهی را به میدان نقش‌جهان، مسجد امام، عمارت عالی‌قاپو، سی‌وسه‌پل و پل خواجو برای شما فراهم کرده است. در قدم بعد باید قیمت مناسبی داشته باشد که تخفیف‌های فصل پاییز این امر را برای حضورتان در هتل شیخ بهایی اصفهان باقیمتی بسیار اقتصادی فراهم کرده است. در آخر هم باید قوانین ساده‌ای داشته باشد که حضور شما در آن بی‌هیچ دردسری دنبال شود. بر همین اساس در ادامه بخشی از قوانین حضور شما در این هتل را با شما در میان می‌گذاریم برای آشنایی با این قانون و مقررات کافی است همراه ما باشید.

با هتل بهایی اصفهان چقدر آشنایی دارید؟

قوانین مرتبط به هتل بهایی اصفهان

هر هتلی قوانین مخصوص به خود را برای پذیرایی بهتر از مهمان‌هایش و رفاه حال بیشتر آن‌ها در نظر گرفته است که در ادامه قوانین بهایی را با شما در میان می‌گذاریم.

ساعات مربوط به ورود خروج مهمان‌ها

شما برای اینکه هزینه اقامت خود را در این هتل محاسبه کنید باید از ساعت ۱۴ روز حضور و ۱۲ روز بعد در نظر داشته باشید. بیشتر از این تایم برای شما هزینه‌ای جداگانه به لحاظ حضور محاسبه می‌شود.

آیا خانم‌های مجرد می‌توانند در هتل بهایی حاضر شوند؟

خانم‌های مجرد سال‌های قبل شرایط حضور در هتل‌های اصفهان را به‌صورت مجردی و تنها نداشتند. حال با قوانین ساده‌ای که برای حضور آن‌ها در نظر گرفته‌شده است به‌راحتی می‌توانند برای رزرو هتل اصفهان اقدام کنند. کافی است برای این منظور مدارک شناسایی معتبر با خود همراه داشته باشند.

برای حضور زوجین چه مدارکی نیاز است؟

حضور افراد نامحرم در هتل بهایی اصفهان و در یک اتاق مشترک بر اساس قوانین و عرف جامعه مقدور نیست. بر همین اساس زوجین با ارائه صیغه نامه و مهر برجسته و یا عقدنامه معتبر و مدارک شناسایی عکس‌دار می‌توانند برای رزرو کردن هتل اقدام کنند.

آیا با خود می‌توانیم حیوان خانگی‌مان را به اصفهان ببریم

آیا با خود می‌توانیم حیوان خانگی‌مان را به اصفهان ببریم

یکی از اصلی‌ترین قوانین مرتبط با هتل‌های ایرانی عدم حضور حیوانات خانگی در هتل است. به این خاطر که شرایط مراقبت و نظافت هتل در زمان حضور و بعد از خروج امری بسیار هزینه‌بر است. بر همین اساس باید بگویم که در هتل بهایی اصفهان شرایط برای پذیرایی از حیوان خانگی شما مهیا نیست.

کودکان خردسال آیا مشمول هزینه اقامت در هتل می‌شوند؟

در بسیاری از هتل‌ها از کودکان خردسال بین ۲ تا ۵ سال و گاها تا ۱۲ سال یا هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و یا اینکه هزینه به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌شود. برای حضور شما در هتل شیخ بهایی اصفهان درصورتی‌که فرزند زیر ۵ سال داشته باشید هزینه‌ای از او به‌شرط عدم استفاده از سرویس هتل دریافت نمی‌شود. درصورتی‌که نیاز به سرویس باشد هزینه به‌صورت نیم‌بها برای شما محاسبه می‌شود. برای کودکان بالای ۵ سال همراه با خدمات ارائه‌شده از سوی هتل هزینه اقامت به‌صورت کامل هم‌سطح با یک شخص بزرگ‌سال اخذ می‌شود. در نظر داشته باشید که هزینه نیم‌بها و رایگان تنها برای یکی از فرزندان شما در این هتل لحاظ می‌شود.

قوانین مرتبط با کنسلی اتاق در هتل

همه شما به‌خوبی می‌دانید که روزهای پیک سفر و ایامی که مسافرت کاهش پیدا می‌کند هزینه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. بر همین اساس اگر شما در روزهای پیک سفر اقدام به کنسل کردن رزرو هتل اصفهان کنید باید به‌مراتب نسبت به‌روزها خلوت هزینه جریمه بیشتری را پرداخت کنید. برای کسب اطلاع از این هزینه می‌توانید با هتل برای قیمت دقیق‌تر تماس برقرار کنید.

کلام آخر در مورد قوانین هتل بهایی اصفهان

همان‌طور که در مقاله پیش رو مطالعه کردید برای حضور در هر هتلی باید قوانین آن را مدنظر قرار دهید تا مشکلی در طول اقامت برای شما پیش نیاید. به‌عنوان‌مثال مدارک شناسایی لازم را برای مسافرت‌های مجردی همراه خود داشته باشید. یا اینکه از قوانین ورود و خروج یا جواز ورود حیوان خانگی خود کسب اطلاع کنید. در آخر هم پیش از رزرو اتاق از هزینه‌های مربوط به جریمه کنسلی اطلاعات لازم را به دست آورید. این موارد سبب خواهد شد تا شما اقامت خاطره‌انگیزی را در طول سفر به اصفهان داشته باشید.

نوشته قوانین هتل شیخ بهایی اصفهان اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.