آیفون ۱۷ اسلیم گران‌تر از آیفون ۱۷ پرو مکس اپل خواهد بود!

هفته گذشته بود که برای شما نوشتیم iPhone 17 Slim اپل تا سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. آنطور که در گزارش‌های اولیه آمده بود، این محصول باید جایگزین مدل پلاس می‌شد. با این حال گزارش جدید می‌گوید آیفون ۱۷ اسلیم گران‌تر از آیفون ۱۷ پرو مکس اپل خواهد بود!

آیفون ۱۷ اسلیم احتمالا پریمیوم‌ترین عضو خانواده خود خواهد بود

بر اساس گزارش جدید امروز، باید گفت که آیفون 17 اسلیم پریمیوم‌ترین عضو خانواده خود خواهد بود. بنابراین باور کنید یا نه، این محصول گران تر از آیفون 17 پرو مکس می‌شود.

آنطور که پیداست، اپل این روزها به ترند باریک‌کردن محصولات خود روی آورده است. آن‌ها اخیرا باریک‌ترین محصول خود در تمام دوران را رونمایی کردند. این محصول آیپد پرو ۲۰۲۴ بود که تنها ۵.۱ میلی‌متر ضخامت دارد و اگر بخواهیم منصف باشیم، تست خم شدن آن هم قابل قبول بود.

طرح مفهومی آیفون ۱۷ اسلیم - تصویر غیررسمی و صرفا برای تصور میزان ضخامت احتمالی است

طرح مفهومی آیفون ۱۷ اسلیم – تصویر غیررسمی و صرفا برای تصور میزان ضخامت احتمالی است

چندین گزارش به ما می‌گویند که iPhone 17 Slim یک جهش طراحی بزرگ در خط تولید آیفون، از زمان تغییر طراحی بزرگ در iPhone X محسوب خواهد شد. طبیعتا ما هم انتظار داشتیم که سال ۲۰۲۵ یک تغییر طراحی بزرگ در آیفون‌ها رخ بدهد.

آنطور که گفته می‌شود، آیفون ۱۷ اسلیم با ضخامت بسیار کم و شاسی آلومینیومی عرضه خواهد شد. متاسفانه درباره میزان ضخامت صحبت نشده است اما طبیعتا باید از ضخامت ۷.۸ میلی‌متری آیفون ۱۵ کمتر باشد.

البته که این‌که شاسی این آیفون به مانند مدل‌های پرو سری iPhone 15 از جنس تیتانیوم نیست، عجیب به نظر می‌رسد.

باید در نظر داشته باشید که در این بازه زمانی، طبیعتا طراحی آیفون ۱۷ باریک (!) هنوز نهایی نشده و ظاهرا اپل همچنان در حال بررسی چندین راهبرد مختلف است.

همچنین گفته شده که آیفون 17 اسلیم احتمالا با Dynamic Island کوچکتر ارائه می‌شود که طبیعتا حس بصری را بهتر خواهد کرد. اندازه نمایشگر هنوز مشخص نیست اما احتمالا بین مدل پایه و پلاس (پرو و پرو مکس) خواهد بود.

عجیب‌تر اینکه ادعا شده، جزیره دوربین اصلی روی قاب پشتی، احتمالاً به وسط گوشی منتقل می‌شود.

هنوز مشخص نیست که ورود iPhone 17 Slim به معنی خروج مدل Plus از سری iPhone 17 خواهد بود یا نه. با این حال فروش پایین مدل پلاس می‌تواند سبب شود که این گوشی نیز به مانند مدل Mini دیگر تولید نشود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید ایده اضافه شده یک عضو گران‌تر به خانواده iPhone 17 می‌تواند جذاب باشد؟

نوشته آیفون ۱۷ اسلیم گران‌تر از آیفون ۱۷ پرو مکس اپل خواهد بود! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

منبع: ترنجی

تاریخ انتشار

در

,


با عنایت به اینکه سایت «اخبار تکنولوژی» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

اخبار تکنولوژی نقشی در تولید محتوا ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.